nextri Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Det spraker i headsettet mitt når jeg ruller opp og ned på musen, noen som vet hvorfor dette kan skje? Det er ikke høy lyd, men den er der... Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Prøv å demp alle innganger du ikke bruker i volumkontroll (fx line in, aux, video, mikrofon), slike ubrukte innganger kan plukke opp allslags støy fra elektronikken i PCen. Prøv også å dempe CD-audio selv om du har bruk for den, hvis kabelen er dårlig kan den også plukke opp støy. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Hmm....Takker Jeg har akkurat samme problem. Men det spraker selv om du drar den lille "bar"'n til høyre i IE. Nå vil jeg tru at det skal funke. Lenke til kommentar
Invert Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Har akkuratt samme problemet men den "sprakingen" er ikke høy. Skyldes vist at headsettet stjeler strøm fra usb og jeg har usb mus som påvirker hverandre Gjelder nemlig ikke høytallerne mine Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Er det med headset tilkoblet på "front panel" ? Hvis det er det som er problemet har du/dere sikkert glemt "magneten" Tre kabelen som lager støy igjennom den 1 runde , Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Nope, er bak på kabinettet. Men nå er dette et råttent lydkort da PÅ spill-pc'n er det jo seff et bedre kort. Susing og sprak og skit er kjipt ! (Så hvis noen synes det er fett med sprak osv. DERE TAR FEIL !) Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Susing og sprak og skit er kjipt ! (Så hvis noen synes det er fett med sprak osv. DERE TAR FEIL !) Hvorfor i grønneste svartskauen skulle noen synes det? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hadde samme dritten... løsningen er banal men funker; Bytt nettverkskortet ditt til en annen PCI-port! Rart, men det funket for meg ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå