Dweagord Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Etter MW2 sier activision at de skal satse på en ny type spill som de aldri har prøvd før. Mange lurer på hva dette er og jeg har hittil ikke hørt om noen som vet det. MEN ! Jeg tror jeg har funnet det ut ! Jeg understreker: Tror. Jeg er ikke sikker men er ganske sikker (har lest artikkel) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 I følge en artikkel på vg.no sier sjefen for Activision (tror jeg han var) at det er helt naturlig at en serie som blant annet Call of Duty prøver seg på MMO-markedet. Lenke til kommentar
Dweagord Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Har også lest dette. Men for noen dager siden leste jeg i et Playboard blad (blad for skate entusiaster) en artikkel om at de kansje skulle satse på et skate spill som skulle bli noe slags revolusjonerende vis jeg ikke husker feil. Dette skulle visst slå EA skate . Link til Playboard.no Lenke til kommentar
Jext Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Activision ødelegger for oss gamere.. Alt trøbbelet som har skjedd i Infinity Ward nå er nok fordi de blir tvunget til å kverne ut flere Modern Warfare spill og DLC, mens de selv har lyst til å prøve noe nytt. Et spillselskap som klarer å lage et av tidenes beste skytespill har all velsignelse fra min side til å prøve hva de vil, det er slike studioer som virkelig klarer å lage noe nyskapende. Nå har jo toppsjefene i Infinity Ward fått sparken, så vi ser nok en haug Call of Duty spill fra alle mulige slags dårlige småstudioer for å melke kua til Activision. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Nyskapende? Call of Duty? Jaha... Lenke til kommentar
Jext Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Som du ser skriver jeg at det er slike studioer som klarer å lage noe nyskapende, det var ikke en henvendelse til Call of Duty. Det er jo også dette de hadde lyst til å gjøre, noe Activision satte en stopper for. Det er tross alt oppfølgere på oppfølgere som printer penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå