Krabbepimpen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Kjeder meg for tiden og har blitt lei av Modern Warfare 2, husker det var kjekt med Mirror's Edge, men har rundet det og vil gjerne spille noe lignende mye springing, hopping og klatring altså. Om noen vet om et bra spill til pcen (har også 360, men foretrekker pc) så spytt ut er du snill Endret 4. mars 2010 av Krabbepimpen Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 - Assasin's Creed I - Assasin's Creed II - Assasin's Creed III - Prince of Persia: The Sands of Time - Prince of Persia: Warrior Within - Prince of Persia: The Two Thrones - Prince of Persia: The Forgotten Sands Tror ikke jeg kommer på flere foreløpig Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Kjeder meg for tiden og har blitt lei av Modern Warfare 2, husker det var kjekt med Mirror's Edge, men har rundet det og vil gjerne spille noe lignende mye springing, hopping og klatring altså. Om noen vet om et bra spill til pcen (har også 360, men foretrekker pc) så spytt ut er du snill Assassin's Creed (1 og 2)? Det er en rekke ulikheter mellom Assassin's Creed og Mirror Edge riktignok, blant annetat det ikke er i første person osv. Edit: Bakura var en god del raskere enn meg Endret 4. mars 2010 av JohanOle Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Liker ikke Assassins creed , sjekker ut Prince of Persia snart vil jeg tro Lenke til kommentar
S-Immy Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 - Assasin's Creed I - Assasin's Creed II - Assasin's Creed III - Prince of Persia: The Sands of Time - Prince of Persia: Warrior Within - Prince of Persia: The Two Thrones - Prince of Persia: The Forgotten Sands Tror ikke jeg kommer på flere foreløpig Kan du si meg hvor du fikk AC3 fra? hehe Ellers er det vel ikke så mange andre slike spill. For jeg husker at alle var så spente på hvordan Mirrors Edge skulle bli pga. at det var noe helt nytt og inovativt. Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kan du si meg hvor du fikk AC3 fra? hehe Ellers er det vel ikke så mange andre slike spill. For jeg husker at alle var så spente på hvordan Mirrors Edge skulle bli pga. at det var noe helt nytt og inovativt. Mener på at det kommer i mars 2011 Er verd å nevne siden det kommer til å komme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå