Dozer_ Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Heisann, jeg har vel sånn halvveis forelsket med i Sony sine VAIO maskiner og kunne virkelig tenke meg en. Men det finnes vel ikke noen med norsk tastatur? Noen som vet om det vil komme engang i fremtiden kanskje? Lenke til kommentar
Krabbepimpen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har sitt slike klistremerker en fester på tastaturet for æøå feks, hvor du får tak i det er jeg ikke helt sikker. qxl ellers tilfeldig nettbutikk har nok så da kan du vel bestille en pc med engelsk tastaturoppsett? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg kjøpte min Vaio Z i Sverige. Den har skandinavisk tastatur med ÆØ i annen farge: (Det er totalt 4 taster med flere farger/tegn på en tast). Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg kjøpte min Vaio Z i Sverige. Den har skandinavisk tastatur med ÆØ i annen farge: (Det er totalt 4 taster med flere farger/tegn på en tast). hmmm, der sa du noe ja... Har ikke danskene også slike taster? Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Danskene har likt men med motsatt plassering av Æ og Ø i forhold til norsk tastaturoppsett. Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Noen butikker/nettbutikker å anbefale (i Sverige f.eks.)? Er det mulig å kjøpe med skandinavisk tastatur andre land enn skandinavia (så det er lettere å få de til å selge uten mva og betale norsk mva, så jeg kan få den tilbake)? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg kjøpte min fra http://www.megastorenorge.no/ (egentlig en svensk butikk - Megastore, men de har norsk nettbutikk også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå