nerikk Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hei! Jeg har en kamerat som liker å bruke mye penger på data, han har akkurat kjøpt seg ny pc. Oppsett: 750W Coirsair 2x4Gb DDR3 Coirsair Minne ATi 5870 HD skjermkort AMD 765 Black edition Ett eller annet USB 3.0 hovedkort fra Gigabyte Det han lurer på er, om han enten skal kjøpe enda et 5870 kort eller en SSD harddisk. Jeg selv mener at han har mye mer nytte av en SSD, men er ikke helt enig. Derfor ville han at jeg skulle spørre dere om hva dere synes. Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Vile nok behold cpu og hovedkort antagelig. Skaffet meg en god corsair hx utgave med avtagbare kontakter. slipper man fort unna masse kabelspagetti.pluss at jeg hadde kastet inn ett ekstra 5870 i crossfire og med 2 X intel 80 gB gen 2 disker i raid0 for groom oppstart av os og div prog ecit: Da bør det begynne å bli en sprundlene maskin for kabal og andre standard w7 spill Endret 4. mars 2010 av Gsx1000r Lenke til kommentar
Pstereo Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Du glemmer selvsagt å nevne en ting... Er det gamingytelse han ønsker mer av? Regner nesten med det, men må spørre. Et annet spørsmål er selvsagt hvilke(t) spill han isåfall føler at et HD 5870-kort ikke strekker til? Oppgraderingene vil jo ha ganske forskjellig effekt. EDIT: @Gsx1000r: Kanskje lese hele trådstarten først? Tråden heter "SSD eller skjermkort". Maskinen forteller han er ny - så jeg tviler på at han skal bytte ut alle delene. Endret 4. mars 2010 av E-asy1985 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå