Gå til innhold

Storeslem for Modern Warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får følelsen at Cock of Doody: Modern willfail 2 fikk alt for masse ære. Etter det jeg har sett har alle brukere som har middels kunnskap om spillet slakta det på alle mulige måter, og her kommer media og reiser det opp i skyene? Jeg bare skjønner det ikke.

Lenke til kommentar

Må nok være mainstream-fjortisene som stemte opp Modern Warfare 2 på alt.

Synes ikke Modern Warfare 2 fortjente å vinne årets PC-spill. Dragon Age: Origins fortjente prisen.

Nei, jeg er ikke RPG-tilhenger eller BioWare-fan. Er faktisk en FPS-gamer som har spilt Call of Duty siden første spillet i (PC-)serien ble utgitt i 2003.

Call of Duty, Call of Duty 2 og Call of Duty 4: Modern Warfare forblir det beste i Call of Duty-serien.

Joda, Modern Warfare 2 er underholdene når man får til å spille det optimalt.

Det som ødelegger er at spillet ikke er tilpasset PC-plattformen. Det er meget tydelig at det er en dårlig konsoll-port. Feilmeldinger om Xbox Live, elendig FOV, ingen serverstøtte, ingen mod-støtte og man kan heller ikke velge hvilket kart man vil spille på osv. Man har absolutt ingen kontroll.

Endret av Hammarhaus
Lenke til kommentar

"Årets PC-spill:

Call of Duty: Modern Warfare 2"

What..?

Og, skjedde med at Uncharted bare fikk 1 pris? (som i tillegg bare ble stemt på av norske anmeldere)

Blir bare tragisk å klage på dette, men jeg føler noen ting ikke er helt rett her...

Lenke til kommentar

MW2 er så sykt oppskrytt. Tommel ned til gullstikka-komiteen(eller var det basert på publikumsstemmer? nei?) og CREDS til oscarkomiteen som utnevnte The Hurt Locker til beste film på tross av at 70-80 prosent stemte på Avatarm den mest opphypa og skuffende(i forhold til hypen) filmen siden The Dark Knight.

Lenke til kommentar

Når det gjedler MW2 singleplayer så er det jo øyeblikk pusten bare blir dratt ut av deg, men det betyr ikke noe fordi spillet er scriptet hele veien gjennom. Du eier ikke frihet i spillet, du er liksom låst til en gate eller to gater.

La oss ta for oss andre spill som har litt mer frihet. Feks Crysis, Farcry 2 osv. Greit nok at spillene ikke ble en kjempe suksess, men det føles bedre ut syntes jeg.

MW2 : Spillet spiller deg.

Crysis/Farcry osv : Du spiller spillet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...