HelloKjersti Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Prisdryss i hovedstaden i kveld – her er Gullstikka-vinnerne. Les mer Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Og hvem bestemte disse vinnerne? Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 En fagjury har plukket ut de nominerte, og så har publikum kunnet stemme via gullstikka.no og enkelte andre norske nettsteder. Unntaket er kritikerprisen, som kun er bestemt av norske anmeldere. Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 MW2, årets PC-spill??! HA! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Dere får jobbe mot å bli årets spillmedie neste år! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Finnes det noe sted jeg kan se showet? Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 WHAAA?! MW2 er jo overalt under spill! Shame! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 MW2, årets PC-spill??! HA! Akkurat det jeg tenkte å.... Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hmmm... Godt å se et par kvalitetsspill på den lista, óg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gullstikka har snart forbauset meg i 10 år. Fatter ikke at noen finner det interessant med en prisutdeling for spill i lille Norge, ei at noen i det hele tatt finner på å arrangere noe slikt. Jeg er langt over gjennomsnittlig spillinteressert (håper ikke det skulle være så vanskelig å tro), men jeg ser virkelig ikke poenget. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Mw2 beste pc-spill? Guys... The fuck!? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gullstikka har snart forbauset meg i 10 år. Fatter ikke at noen finner det interessant med en prisutdeling for spill i lille Norge, ei at noen i det hele tatt finner på å arrangere noe slikt. Jeg er langt over gjennomsnittlig spillinteressert (håper ikke det skulle være så vanskelig å tro), men jeg ser virkelig ikke poenget. Kan egentlig seie med svært enig. Skal vi ha ei slik kåring i norge så bør det være for årets beste norske spel. Synest også at mange av kategoriene i gullstikka er svært merkelig sammensatt. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Mw2 beste pc-spill? Guys... The fuck!? På multiplayer er jeg enig med "The fuck!?", men på singleplayer er spillet alt i alt svært bra. Var ihvertfall spillet som ga meg mest i året som gikk. Ca. 6 timers lengde på "Hardened" er perfekt for meg, da det holder interessen oppe gjennom hele spillet, for min del. Men nå skal det sies at jeg hadde holdt meg langt unna om jeg måtte betalt mer enn 320kr for det, så forstår godt at folk som ga full pris ble veldig skuffet over multiplayer. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det viser bare hvor ukritiske de uopplyste massene er. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Gullstikka har snart forbauset meg i 10 år. Fatter ikke at noen finner det interessant med en prisutdeling for spill i lille Norge, ei at noen i det hele tatt finner på å arrangere noe slikt. Jeg er langt over gjennomsnittlig spillinteressert (håper ikke det skulle være så vanskelig å tro), men jeg ser virkelig ikke poenget. Så showet i fjor da db.no streamet det. Samlet et par kompiser og chillet med pizza. Var en konge utdeling med artige innslag. Dumt at de ikke velger å sende det, ble jo til og med vist på tv for et par år siden. Merkelig ettersom spillindustrien nå har gått forbi film Håper virkelig tv2 eller noen andre velger å legge ut en versjon på nett. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Tragisk at et spill som har en helt uforståelig rævva historie, og som kun varer i knappe fem timer blir kåret til årets spill... Bra action, men det er flust av andre titler jeg har brukt mer tid på enn MW2. Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Enig der, NewMan. Jeg har brukt sånn cirka 120timer på Dragon Age og angrer fortsatt på at spillet måtte være SÅ BRA Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 storslem? wtf En fornorsking av uttrykket "Grand Slam" fra Tennis-sporten som tilsier at man vinner "alt"... Helt på trynet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg