Frank_K Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg er relativt fersk når det gjelder data, og har et spørsmål som gjelder DVI. Jeg har en prosjektor som bruker VGA-kabel. Laptopen min - en Packard Bell EasyNote ME35 - har ingen VGA-utgang. Den har imidlertid DVI. Jeg ønsker å kunne koble prosjektoren til laptopen. Jeg antar at jeg trenger et DVI/VGA-adapter, er det riktig? Men for det første vet jeg ikke om det er DVI-I eller DVI-D laptopen min har. Og for det andre er jeg ikke helt sikker på hva slags type adapter jeg trenger. Er det et DVI Male/VGA Female som er riktig? Kan en slik være riktig - DVI-I Male/VGA Female? All hjelp mottas med takk! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Tror du trenger en som er male/male.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 ... vet jeg ikke om det er DVI-I eller DVI-D laptopen min har. Det kan du se på pluggen. DVI-D mangler noen pinner. http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interface#Connector Lenke til kommentar
Frank_K Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 ... vet jeg ikke om det er DVI-I eller DVI-D laptopen min har. Det kan du se på pluggen. DVI-D mangler noen pinner. http://en.wikipedia.org/wiki/Digital_Visual_Interface#Connector A-ha! Da er det DVI-I Dual-Link jeg har! Men er det virkelig et Male/Male-adapter jeg trenger? Sikker på at det ikke er DVI Male/VGA Female? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Den du linker til er korrekt. Lenke til kommentar
Frank_K Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Den du linker til er korrekt. Takk for svar! Lenke til kommentar
Frank_K Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Jeg hadde problemer med adapteret jeg nå har fått i posten, og postet et spørsmål her, men løste det raskt selv. Beklager! Endret 10. mars 2010 av Frank_K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå