Gå til innhold

Puser på flytefot


Gjest Harley Quinn

Anbefalte innlegg

Gjest Harley Quinn

Jeg har da bestemt meg for å flytte til en annen del av landet, men er rett og slett rådvill for hva jeg skal gjøre med pusene mine.

 

Han ene tror jeg det ikke vil være noe problem med å omplassere, har flere som har falt for han allerede og uten problemer kunne tatt han til seg, men det er de to andre. De er brødre, aldri vært fra hverandre og er litt redd alt og alle i starten. De hater også buret sitt og jeg er derfor litt usikker på hva jeg skal gjøre. Vil beroligende og en to timers flytur faktisk være på grensen til dyreplageri når det er snakk om katter som småhyler bare de skal til dyrlegen som er 10 min kjøretur unna?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ta de med deg, 2 timer på fly overlever de.

personlig mener jeg dette er langt unna dyreplageri, antagelig klager de litt i starten på flyturen før de roer seg ned og legger seg til å sove.

du kan kanskje vende de til buret litt?

ha det fremme og sette maten ved siden av buret kanskje?

evt putte noe katte-godteri eller leker i buret så de går frivelig inn, kanskje de finner ut at det ikke er så ille i buret.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har da bestemt meg for å flytte til en annen del av landet, men er rett og slett rådvill for hva jeg skal gjøre med pusene mine.

 

Han ene tror jeg det ikke vil være noe problem med å omplassere, har flere som har falt for han allerede og uten problemer kunne tatt han til seg, men det er de to andre. De er brødre, aldri vært fra hverandre og er litt redd alt og alle i starten. De hater også buret sitt og jeg er derfor litt usikker på hva jeg skal gjøre. Vil beroligende og en to timers flytur faktisk være på grensen til dyreplageri når det er snakk om katter som småhyler bare de skal til dyrlegen som er 10 min kjøretur unna?

 

Mener du at kattene skal fly for å komme til et nytt hjem eller fly med deg?

 

Uansett, de kattene som skal omplasseres burde du ta penger for.

Minst 300 kroner!!

 

Det er faktisk folk som tar imot katter gratis og bruker dem som mat til slangene sine osv.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Vel, nå har jeg faktisk fått gitt bort pusene. Og selv om jeg ikke tok penger av de som fikk dem til slutt spurte jeg om det i starten bare for å sjekke hva de sa. Pusene har uansett kommet til venner av venner og jeg kommer jevnlig til å ringe/sende melding/sjekke facebooken for å passe på at de har det bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...