Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjokkerende historie om utroskap og vold

Gjest Gutt20

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt20

Hei!

Jeg hørte en helt utrolig historie som visstnok hadde skjedd denne helga. Jeg har ikke noe med vedkommende det gjelder å gjøre, ei kan jeg heller gjøre mye med dette, men det er veldig vondt å tenke på, og jeg vil gjerne høre kommentarer fra de som vil skrive:

En jeg kjenner (la oss kalle han Geir), var på hyttetur langt uti skogen, to mil fra nærmeste vei. Der var det full bursdagsfeiring og fyllefest. Bare gutter, ca 10 stykker.

Det kommer et par på besøk (la oss kalle dem Trine og Lars), hvor Trine kjenner litt til noen av de som er på fest. Paret har vært sammen i to år, og bodd sammen i et. De har hatt et topp forhold, ihvertfall av det jeg har hørt. Hun hadde kjørt dem dit på snøscooter.

Det første som skjer når de ankommer, er at Trine setter seg mellom to gutter (som hun forøvrig ikke kjenner, de hun kjente der er ikke mye innblandet), legger på en virkelig flørtende tone, og virker klar for hva som helst og hvem som helst. Legger hendene på låret til begge guttene og er virkelig en flørt.

Lars blir forståelig veldig matt av dette, og lurer på hva faen som skjer. Han sitter i sofaen med noen av de andre guttene og prater vanlig når han legger merke til dette. Han spør om hun kan komme en tur så de kan få ta en prat. Hun sier at nei, det hadde hun ikke særlig lyst til, og fortsatte å prate med disse som om ingenting hadde skjedd. Han insisterer, men får tvert nei. Han går bort til henne for å få noe ut av henne, men hun bare jager han vekk. Hun fortsetter med flørtingen. Det neste Lars gjør, er å gå bort til henne en gang til, og prøver å dra henne opp av sofaen, for å få hennes oppmerksomhet. På dette tidspunktet tipper jeg han er ganske så fortvilet. Hun motsetter seg, og guttene som hun flørter med reiser seg opp, og dytter han ned i bakken. De begynner å slå på han, og han prøver å komme seg løs, men får det ikke til. Han begynner å skrike, men guttene gir seg ikke. De bestemmer seg for å gi han skikkelig grisebank. Han får så det holder, og blir kastet på dør. De fortsetter som om ingenting har skjedd. Trine virker upåvirket.

Lars kommer seg inn igjen, fordi det er altfor langt å gå noe sted, og han har ikke nøkler til snøscooteren. Han kaster opp på seg selv, og sitter bare og ser på det som skjer i den andre sofaen. Trine blir fingret foran øynene hans av to gutter. Han drikker masse og sovner. Våkner opp et par timer senere, og går til nærmeste vei, to mil unna, i vinterkulda, er hjemme klokka 8 om morgenen.

Han som fortalte dette til meg, forhindret ikke noen av dem for å gjøre noe av dette her heller.

Har tenkt på dette i noen dager nå, og får det ikke ut av hodet. HVA SKJEDDE HER?? Er dette den ondeste damen i verden? Hva hadde Lars gjort for å fortjene dette? Dette skjedde på ordentlig, og er liksom ikke en dramaserie. Jeg synes utrolig synd på denne personen.

Hva tenker andre på forumet om dette? Spesielt jentene, er dette oppførsel som er utbredt?

Håper å få se noen interessente kommentarer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette skjedde på ordentlig, og er liksom ikke en dramaserie.

Jeg finner dette særdeles lite sannsynlig. Jeg sier ikke at du er en løgner, men denne historien er for nesten "god" til å være sann. Med mindre samtlige av guttene som var i hytta var til de grader beruset, tviler jeg sterkt på at ingen hadde grepet inn.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt20

Skjønner hva du mener.. Men nå skal det sies at dette er en historie fra svarteste bøgda. Han som fortalte meg historien er en jeg tror på og var vitne til hele seansen. En ting annen ting som hadde skjedd mens Lars fikk bank, var at det var noen som skulle slenge en bensinkanne (de som er av metall) i trynet hans, men noen holdt den igjen så de ikke fikk gjort det. Så noen har grepet inn akkurat der.

Lenke til kommentar

Dette her må da være noe av det desidert sykeste norske historie jeg har hørt om, og uten tvil kanskje den sykeste historien her inne.

Hvem faen gjør noe sånt mot typen sin?

Hvorfor flørtet "Trine" i utgangspunktet?

Hvorfor sluttet ikke Trine når typen ba om det?

Hvorfor kom ingen av "kompisene" hans og hjalp han når det som skjedde?

Hvorfor sto hele festen der som idioter mens han ble banka opp?

Hvorfor i h*lvette gjorde ikke Trine noe under angrepet?

Har ikke ord for hvor vondt det må være å sitte der full i blod og spy og se på at din egen kjæreste blir fingret av de som banka deg opp rett foran øynene dine. Det er jo alle de værste scenene blandet i et scenario det. Faktisk så sykt at jeg er litt kritisk til historien din.

En ting er i allefall klinkende klart; Jeg hadde ALDRI tilgitt dama noe sånt og jeg hadde gått fra henne på flekken og håpt hun levde jævlig livet ut. Hadde faktisk gjort hva som helst for å ta igjen akkurat den biten der. Jeg er generelt ikke særlig fan av hevn, men akkurat her er det så spesielt at jeg hadde nok gjort en del jævlige ting mot henne.

Er seriøst denne historien sann?

Om den er sann, så kan dette umulig være Trines første utroskap for å si det slik. Ææææh for en dame!

Lenke til kommentar
Gjest Gutt20

Jeg var ikke der selv så kan ikke stå bak at historien er helt sann, men den som fortalte meg det, gjorde det helt spontant, og jeg kjenner han såpass at jeg tviler på at han ville diktet opp noe slikt.

Hvorfor kom ingen av "kompisene" hans og hjalp han når det som skjedde?

Han kjente ingen der men kom i prat med de han gjorde.

Jeg synes også det er det SYKESTE jeg har hørt. Jeg hadde vært ødelagt i LANG tid om noe sånt hadde skjedd meg. Begynner liksom å skjønne de som har sånne skole-massakre, selv om ingen ting kan forsvare noe sånt.

Dette må vel være den ondeste damen i verden.

Jeg ble iallefall overbevist om at før denne hendelsen, hadde de et kjempefint forhold.

Synes virkelig synd på denne gutten, og klarer ikke å la vær å tenke på det som skjedde.

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener.. Men nå skal det sies at dette er en historie fra svarteste bøgda. Han som fortalte meg historien er en jeg tror på og var vitne til hele seansen. En ting annen ting som hadde skjedd mens Lars fikk bank, var at det var noen som skulle slenge en bensinkanne (de som er av metall) i trynet hans, men noen holdt den igjen så de ikke fikk gjort det. Så noen har grepet inn akkurat der.

Det hjelper ikke på historiens troverdighet at dette skal ha skjedd utenfor siviliserte områder. Enten lyver "kompisen" din, noe jeg finner mest sannsynlig, eller så er han en feig idiot du bør kutte all kontakt med.

Uansett hva du måtte ha å si videre kan jeg ikke tro på dette før jeg leser en avisartikkel/politianmeldelse.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt20

Syns det er rart at han bare drikker masse å sovner etter en slik situasjon, virker som en rar reaksjon, velvel, dumt for han.

Jeg vet ikke hva annet jeg kunne gjort om jeg hadde fått grisebank av de som holder på med henne. Hva kan man gjøre da? Noen som har peiling?

Har aldri vært noen voldelig person selv, men tror seriøst jeg hadde gått drastisk til verks med kniv.

Lenke til kommentar

Syns det er rart at han bare drikker masse å sovner etter en slik situasjon, virker som en rar reaksjon, velvel, dumt for han.

Jeg vet ikke hva annet jeg kunne gjort om jeg hadde fått grisebank av de som holder på med henne. Hva kan man gjøre da? Noen som har peiling?

Har aldri vært noen voldelig person selv, men tror seriøst jeg hadde gått drastisk til verks med kniv.

Nei, jeg vet ikke, hadde ihvertfal ikke joinet festen og drukket til jeg sovnet ihvertfal...
Lenke til kommentar
Gjest Gutt20

Det hjelper ikke på historiens troverdighet at dette skal ha skjedd utenfor siviliserte områder. Enten lyver "kompisen" din, noe jeg finner mest sannsynlig, eller så er han en feig idiot du bør kutte all kontakt med.

Uansett hva du måtte ha å si videre kan jeg ikke tro på dette før jeg leser en avisartikkel/politianmeldelse.

Jeg har ikke lyst til å tro på det jeg heller, men klarer ikke å la vær å tenke på det engang. Håper for hans skyld at det ikke er sant..

Lenke til kommentar

Hvis det faktisk har skjedd er det nok myye mer som ligger bak enn hva vi vet. Lars kan ha vært utro og hun fant ut av dette var passende hevn?

Alt for mange ting som skurrer i denne histrorien spør du meg.. Enten fortjente han det ellers så skjedde det ikke er det jeg tenker.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lyst til å tro på historien din, men jeg har hørt nok sykt fra før av så jeg tror på den. Temmelig sykt dette her, jeg har virkelig ikke ord på hvor lavt den jenta sank. En ting er i alle fall sikkert, hun bør holdes borte fra folk. Det bør forsåvidt også de to som fingret henne.

Lenke til kommentar

Om denne historien er sann, vet jeg ikke. Men det jeg vet er at slike hendelser har skjedd og skjer fortsatt. Men vi leser vanligvis om kvinner som befinner seg i situasjonen til Lars. Det er ganske utrolig hvordan noen personer virker upåvirket av alt som skjer rundt dem. Det er som om de lever i en egen liten verden hvor samvittighet er et ukjent begrep.

Jeg er ikke i tvil om at en slik situasjon kan oppstod mange av oss her på forumet også, det er jo svært vanlig. Denne historien understreker jo bare hvor viktig det er å kjenne den personen man er sammen med, og hvor stor skade alkohol kan gjøre. Alkohol er kanskje ikke hovedfaktoren i denne situasjonen, i mange andre situasjoner er det nettopp det.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...