Skello Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hei! No har eg lett i ei god stund etter et svar,men enten er eg dom eller så finnst svaret enkelt og greit ikkje. Eg er oppkobla med Telenor ADSL og har en "Trendnet TEW-311BRP" router og bruker g6 (bulletproof ftp server) Sliter med og åpne portene på routern slik at eg kan dele litt med venner og bekjente. skulle gjerne hatt litt step-by-step hjelp så eg kunne gjøre det skikkelig og skjønne ka eg driver med. takk Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hvis du hadde slått opp i manualen så ser du hvordan du åpner/forwarder porter på side 41 og utover.... Står ferdigkonfigurerte valg der (web, ftp osv...) Hadde du søkt på forumet ville du ha sett denne linken ang. Bulletproof. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Var invikla fordi då.. har lasta ned manualen,men skjønner ikkje mye fordi. sette opp ftp'en er grei,men og få den til og funke bak routern er litt verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå