anonymus94 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hei. Jeg fikk akkurat BBC 2. Det jeg lurer på er om noen vet hvordan man får tak i M1 "garrand". Har vært inne på veteran.battlefield.com men det sier meg ingen ting. Noen som vet??? Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 vell m1 garrand e vell ikke på bf:bc2 her har du weapon list: http://planetbattlefield.gamespy.com/View.php?view=Gameinfo.Detail&id=262&game=9 Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Du må registrere ett annet spill på den siden, så får du veteran status som igjen gir deg en m1 ingame. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Funker det og registrere pc spill? Hvor skal man registrere seg? Har bruker på EA. Endret 4. mars 2010 av anonymus94 Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 http://veteran.battlefield.com/ Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 http://veteran.battlefield.com/ Har vært der. og registrert spillene mine. BBC 1-2 Og BF 2 complete collection. Men ingen av de bildene lyser... Hakke peiling Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Her er en tråd som omhandler B:BC2. Battlefield Bad Company 2 Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har vært der. og registrert spillene mine. BBC 1-2 Og BF 2 complete collection. Men ingen av de bildene lyser... Hakke peiling eg fikk til bf2, og bf heroes... har bf 1942 også men den hadde lille brudern støkke av med ^^ også har eg bf 2142, men har ikkje fått laget til den enda. dei lyser og skinner fint mine ^^ =D Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Har vært der. og registrert spillene mine. BBC 1-2 Og BF 2 complete collection. Men ingen av de bildene lyser... Hakke peiling eg fikk til bf2, og bf heroes... har bf 1942 også men den hadde lille brudern støkke av med ^^ også har eg bf 2142, men har ikkje fått laget til den enda. dei lyser og skinner fint mine ^^ =D Hvordan gjorde du det??? Instruks fra punkt en takk =D Noen som hvet hvor man finner ut hvlkene spill man har registrert utenom veteran siden? Hvis du trykker registrer ny bruker så kommer det opp at den spør deg om du har spilt et consol spill fra før og logg in med consol IDen Endret 4. mars 2010 av anonymus94 Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 vel for å få til bf2 f.eks må du ha spillt online minst 1 gang. så f.eks din mail er [email protected] og den har du registrert deg på http://veteran.battlefield.com/ da må kan du gå på bf2 lage en ny bruker med samme adressen. også spille minst 1 heil online game med den brukern, da kan du gå tilbake til veteran og registrere mailen og skriv inn pass. sann som eg hadde de så har eg spilt bf: heroes i de siste så eg brukte den mailen når eg registrerte meg på veteran. å då kom den med en gang av seg sjelv. vanskli å forklare egenlti xD BF2 Login: [email protected] Password: ******* "Make sure you have played an online match for BF2" de me koffor bf: bc2 ikkje funka enda vet eg ikkje Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Takker og bukker men den veteran innloggingen må ikke den være det samme som ps3 innloggingen? Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 hmm. vekje om ej tør å svare på den for det veit eg ikkje :/ men kan sikkert ver greit å bruke samme mailen som du bruker til ps3'en din. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) hmm. vekje om ej tør å svare på den for det veit eg ikkje :/ men kan sikkert ver greit å bruke samme mailen som du bruker til ps3'en din. Takk =D Skal prøve ut Endret 5. mars 2010 av anonymus94 Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 hmm. vekje om ej tør å svare på den for det veit eg ikkje :/ men kan sikkert ver greit å bruke samme mailen som du bruker til ps3'en din. Takk =D Fortsetter i morgen. God natt ;-) Lenke til kommentar
Pondus81 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 M1 får man vel bare i Battlefield 1943?? Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Neida, i BC2 også. Link Den ser unlocket ut under unlocks hos meg, men jeg har ingen mulighet til å velge den når jeg spiller. Er det noen som har fått testa den? Lenke til kommentar
agito Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Skriver inn CD nøkklene, men får opp at de allerede er brukt. Noen ideer? Eller er det bare å ringe/maile EA og be dem å rette på det? Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Skriver inn CD nøkklene, men får opp at de allerede er brukt. Noen ideer? Eller er det bare å ringe/maile EA og be dem å rette på det? Samma her, på BF1942 og Road to Rome. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 1. Ja, M1 Garand er med i Bad Company 2, sammen med Thompson SMG'en og M1911 pistol. For de som ikke har spilt BC2: Det er en introsekvens i SP hvor man spiller som en kommandosoldat under WW2, som gjør at disse våpnene ligger i spillets filer. 2. Tror ikke man får unlocket M1 før det går an å registrere BC2 på veteran.battlefield.com. Sist jeg sjekket fikk man ikke valgt gamertag for BC2. (man trenger bare veteran rank 1, altså kun et annet Battlefield-spill) 3. Tippppper den oppfører seg omtrent som FN FAL i MW2. Semiauto, god accuracy og tungt kaliber. Hvertfall slik den føles i singleplayer. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Fikk det til nå... Litt utenlansk hjelp av venner ;-) M1 er ikke så ekstremt bra men sikkert smak og behag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå