Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Fikk ny pc akkurat som komplett har bygget, når jeg først puttet i internett cablen så gikk det fint og surfe og sånn, men da jeg skulle spille CSS på steam hopper nettet ut og inn hva kan være problemet takker for svar, lissom når Steam finner servere kan jeg gå inn på de men etter 1 min elno så kuttes internett koblingen og serverne responder ikke blir litt sur av dette siden jeg har bare hatt pcen i 2 timer Endret 4. mars 2010 av Kaketorsdag!<3 Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Fikk ny pc akkurat som komplett har bygget, når jeg først puttet i internett cablen så gikk det fint og surfe og sånn, men da jeg skulle spille CSS på steam hopper nettet ut og inn hva kan være problemet takker for svar, lissom når Steam finner servere kan jeg gå inn på de men etter 1 min elno så kuttes internett koblingen og serverne responder ikke blir litt sur av dette siden jeg har bare hatt pcen i 2 timer updates ?? så lenge holder du på å laste ned oppdateringe ? for de tar kaka på nette ^^ i vertfall steam sine oppdateringer. prøv å få taki en netverks leser, med grafisk visning. På den måten kan du se om du mister heilt nette eller kun på css Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har du åpnet porter for CS:S ? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 jeg tror ikke stem oppdaterer seg, så tror ikke det er problemet men ellrs takk Åpna porter? fikk pcen for 2 timer siden + jeg aner ikke åseen man gjør det Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 åpne porter gjør du på routern din =D finn routern din her og følg dei. =D http://portforward.com/ Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 ok skal se hva jeg får til takk for hjelpen men jeg tror ikke det er det som er problemet fordi på den andre pcen min trengkte jeg ikke gjøre noe somhelst er helt ny i Win7 Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 hmm. kan ver anti-virusen som gjør de, firewall :/ eller bare at du må kjøre spille som administrator ;D litt vansklig egentli å vite ka som gjør de. få opp consolen og sjekk hva som gjør at det ikkje fungerer. Der står det sikkert hva som feiler din css ;D Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 hehe ja det er liit vanskelig hvilke consol? Steam? men kan ikke prøve og spille nå en gang siden fammen er avhengig av internett hjemme og med en gang jeg går på steam går internett Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 consolen på css guid til å få den på: http://home.broadpark.no/~mlie/cs/ Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 ja det er ikke noe stress men jeg kan ikke engang gå inn på CSS før internettet blir borte, og med en gang jeg går ut av det er internettet tilbake igjen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Årsaken til at du faller ut er at Steam sender ut en haug med forespørsler samtidig. Dette gjør at routeren din stopper opp, fordi den blir overbelastet. Portåpning eller laste opp Steam på nytt kan fikse problemet tror jeg. Antar den sender ut masse ekstra når den ikke fungerer normalt pga portene. Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 har søkt rundt på steam support litt. mange som har problemet. http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=906086 der har du en løsning heilt nede. last ned et program som heiter : Autoruns han fant noe som heter: ghstwall som gjor at det stoppa for han. men sjekk det ut =D Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 skjønte ikke en dritt desverre men skal prøve på det i morra takk for hjelpen. søkte på ghstwall på hdd men den fant ingen sånne filer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå