Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk ny pc akkurat som komplett har bygget, når jeg først puttet i internett cablen så gikk det fint og surfe og sånn, men da jeg skulle spille CSS på steam hopper nettet ut og inn hva kan være problemet :) takker for svar, lissom når Steam finner servere kan jeg gå inn på de men etter 1 min elno så kuttes internett koblingen og serverne responder ikke :) blir litt sur av dette siden jeg har bare hatt pcen i 2 timer :)

Endret av Kaketorsdag!<3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk ny pc akkurat som komplett har bygget, når jeg først puttet i internett cablen så gikk det fint og surfe og sånn, men da jeg skulle spille CSS på steam hopper nettet ut og inn hva kan være problemet :) takker for svar, lissom når Steam finner servere kan jeg gå inn på de men etter 1 min elno så kuttes internett koblingen og serverne responder ikke :) blir litt sur av dette siden jeg har bare hatt pcen i 2 timer :)

updates ?? så lenge holder du på å laste ned oppdateringe ? for de tar kaka på nette ^^ i vertfall steam sine oppdateringer. prøv å få taki en netverks leser, med grafisk visning.

På den måten kan du se om du mister heilt nette eller kun på css

Lenke til kommentar

hmm. kan ver anti-virusen som gjør de, firewall :/

eller bare at du må kjøre spille som administrator ;D

litt vansklig egentli å vite ka som gjør de.

få opp consolen og sjekk hva som gjør at det ikkje fungerer.

Der står det sikkert hva som feiler din css ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...