Delvis Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er der noen som er eksperter på Vill Vest blader? Og da fortrinnsvis de smale Miki-bladene som var på 60 tallet. Det er noe helt spesielt jeg er ute etter å finne ut. Men spørsmålet mitt er så sært at jeg først ønsker å vite om der er noen som har god greie på dette. Det dreier seg sannsynligvis om et nummer fra rundt 1968 (+/-) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Noen som har et tips da, om noe sted det kan være lurt å spørre om dette? Er der noe eget speialforum for tegneserier, der de har greie på slike gamle blader? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Så vidt jeg vet er Miki bladene tyske, så skulle vel være mulig å finne et tysk nettsted. Skader ikke å spørre her heller da. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Det er Italienske. Men mitt spøsmål dreier seg om Norsk oversettelse. Endret 27. september 2012 av Delvis Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Ok. Takk for tipset nedenfor. Endret 17. november 2012 av Delvis Lenke til kommentar
vikan2 Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Hei, prøv å spørre på forumet til mineserier.no Der finnes det mange med veldig mye kunnskap om tegneserier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå