Gå til innhold

Battlefield Bad Company 2 - Ingen som spiller online?

Anbefalte innlegg

Idag kjøpte jeg meg Battlefield Bad Company 2, men det som forundret meg var at jeg ikke får spilt online. Den sier at det ikke finnes noen spill. Er det bare jeg som har problemet eller er det alle?

Har forresten Norge fått en tidlig utgivelsedato, på http://www.battlefieldbadcompany2.com/en-gb/game-info står det feks at spillet ikke kommer ut før imorgen.

Men spørsmålet mitt er egentelig ganske enkelt, er det noen som får spilt online?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke spilt selv online, men har sett kamerater gjøre det. Har du prøvd å spille over nettet med andre spill for å se om det fungerer?

For å svare det med tidlig slippdato, har vi folk i Skandinavia av en eller annen grunn, fått EA-spill en dag tidligere enn alle andre i Europa.

Lenke til kommentar

Det er jo helt dødt på MP :( Squadmatches er bare å gi opp. Concquest og Rush har noe folk, men alle stikker straks man ligger litt bak.

Vanvittig bra spill, så det er veldig skuffende at det ikke er flere online.

Vel, de jeg har snakket med, som er rimelig hardcore fps shooter folk, er svært skuffet over dette spillet.... Og jeg er enig med dem, og synes ikke dette kan måle seg med feks MW og MW2 samt medal of honor spillene...

Lenke til kommentar

Dette spillet har faktisk utrolig mange spillere. Derav problemene deres.

EA kjører sin egen auth server. Det betyr at du må først LIVE auth'es via MS, så auth'es igjennom EA før du kommer inn. Det er her det tryner ofte når 50 000+ prøver samtidig.

Trikset er og ta return to dashboard og starte spillet på nytt helt til du kommer inn.

Forøvrig blir du kun paira med folk som er i samme rang området (+/- litt) som deg. Vil påstå at server valgene for PC versjonen er litt mer fleksible, men sånn er det med click&play Xbox 360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...