@lf Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Var ute en tur å lekte med kameraet i går. Bildet jeg ønsker kritikk på var i utgangspunktet ikke noe pent. Har forsøkt meg på en gankse kraftig redigering. Litt usikker på om resultatet fungerer. Hva mener dere? Exif: Brennvidde 150mm Blender F/8 Lukkertid 1/40 Iso 100 Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg likker ikke den kraftige redigeringen, blir helt feil. Hvordan der originalen ut? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Synes det var litt fresht jeg men jeg kan ikke si annet jeg hva jeg liker og ikke, for jeg kan ikke noe om bilder egentlig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg likker ikke den kraftige redigeringen, blir helt feil. Hvordan der originalen ut? Jeg synes også redigeringen er noe "over the top". Det ville være interessant å se originalen. Det som jeg liker med bildet er selve komposisjonen - ren og enkel. Lenke til kommentar
@lf Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Slik ser originalen ut. Er enig i at redigeringen er ganske voldsom. Er derfor jeg er litt usikker på bildet. Har dere andre forslag til redigering? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Sikkert andre ting du kan gjøre for at pipen kommer litt mere fram en å fargelegge den rosa/lilla. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Hmm tok meg den frihet å "modde" original bildet ditt.. til slik jeg kanskje ville ha gjort det.. men jeg brukte bare en 2-4 minutter på dette.. anyway,, dette er bare mitt forslag på endring Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Tror bildet hadde passa i high-key sort/hvitt - tror også kanskje litt mer av pipa hadde gjort seg (på den redigerte that is). Ellers likte jeg motivet, selv om etterbehandliga nok var litt over the top. Endret 10. mars 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
okasin Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 he he kan si meg enig i det ja Skulle gjerne hatt bilde i sin helhet.. dvs full oppløsning.. Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Syntes det var kult slik du har redigert det jeg, men du har for mye kontrast på pipa i forhold til hvor mye det på røyken kanskje? Skru opp litt på røyken på en eller annen måte så den står mer ut. Lenke til kommentar
@lf Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Takk for alle svar! Okasin: Jeg likte redigeringen din! Kan du forklare hvordan du har redigert? Har prøvd meg på en ny redigeringen. Denne gangen i sort/hvitt og med litt mer av skorsteinen. Meninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå