EspnV Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hei. Oppdaterte min SE Xperia x2 med nyeste FW i går og fant ut at meldingene som jeg får ikke informerer om hvilket klokkeslett meldingen er mottatt. Dato kommer opp men ikke tid som sagt. Blitt litt frustrerende da dato(04.03.10) kommer først i forhold til klokkeslett(13.37) f.eks. Når jeg svarer kommer klokkeslett, så skjønner ingenting Ble litt kronglete forklart men håper noen kan hjelpe meg med en løsning som ikke innebærer og installere FW på nytt! Mvh EspN Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hei! Den viser klokkeslett på meldinger som er fra i dag, dato på alle meldinger som er fra i går eller eldre. Dette er altså ingen feil men en flott funksjon :-) Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 den viser dato uansett om meldingen kom for 2 min siden eller for 2 dager siden. Men når det er som det skal være, altså sånn som du skrev så er det en flott funksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå