Gjest Jomfru Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hei, jeg er 18 år og går snart inn i russetida. Er atm jomfru, uten at jeg har store problemer med det. Men om det ikke skjer i russetida (noe jeg regner med det gjør) skjer det sikkert ganske snart uansett. Har gå+tt bedre på damefronten i det siste, hø hø. Men det jeg da lurer på er; Hvordan er det egentlig man gjør detta? Og hvordan gjør man det med kondom, skal man bare pause det som skjer for å rulle på dongen, eller er det vanlig å ta det på en annen måte? Og jeg har trang forhud, så kukhuet er kapsla inn i forhuden, selv i erigrert tilstand. Blir det umuilig å ha sex da, elelr blir den bare litt dårligere? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Tror det blir ganske umulig eller ganske smertefylt med tanke på forhuden Lenke til kommentar
Gjest Guesttt1999 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Å ha sex med trang forhud kan du egentlig bare glemme; for å si det sånn, sist gang jeg prøvde å ha sex fikk jeg så vondt at jeg klarte ikke å få den i erigert tilstand før en uke etterpå, trodde nesten den var ødelagt (Problemet er nå på bedringensvei etter mye trening!) Har hørt det går greit med kondom, men har aldri prøvd det. Men for all del, aldri prøv uten! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Øv det å ta på kondom. Bruk det mens du runker. Etterhvert blir det å ta den på ikke noe problem. Øvelse gjør mester. Men ja, dere må stoppe opp for å ta på kondomen, men er du flink, klarer du å ta den på mens dere holder på å "kose". F.eks mens du slikker henne så kan du holder på å ta på kondomen med hendene. Gjorde det selv nokså mangen ganger. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Gå til fastlegen din:) de vil kutte litt i forhuden slik at den ikke er så trang mer;) er verdt det Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det er også noe som heter glidemiddel... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Leste en guide her inne en gang. 1. Ta på kondom. 2. Putt den inn. 3. Ta den ut. 4. Gjenta punkt 2. og 3. om nødvendig. Hva du gjør med forhuden må andre svare på, ellers kan jeg si at det er som å sykle. Alle kan sykle, men det at du kan trø betyr ikke nødvendigvis at du er en flink syklist. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Så lenge man slipper å sykkle med støttehjul så går det bra(for din del) Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kom over denne for ett par timer siden, husket akkurat på det. http://www.helsedirektoratet.no/seksuell_helse/prevensjon/kondomer_til_russetiden__565244 Lenke til kommentar
Kvitebjørn Kong Valium Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hei, jeg er 18 år og går snart inn i russetida. Er atm jomfru, uten at jeg har store problemer med det. Men om det ikke skjer i russetida (noe jeg regner med det gjør) skjer det sikkert ganske snart uansett. Har gå+tt bedre på damefronten i det siste, hø hø. Men det jeg da lurer på er; Hvordan er det egentlig man gjør detta? Og hvordan gjør man det med kondom, skal man bare pause det som skjer for å rulle på dongen, eller er det vanlig å ta det på en annen måte? Og jeg har trang forhud, så kukhuet er kapsla inn i forhuden, selv i erigrert tilstand. Blir det umuilig å ha sex da, elelr blir den bare litt dårligere? Det er aldri like avansert som man forventer at det er. Ei heller er det noen big deal i den grad man tror det er. Jeg forventet nærmest at kongen skulle gi meg medalje første gangen. Første gangen går som regel dårlig, men det tar ikke lang tid å lære. Skjer første gangen i fylla, er det heller ingen som klager. Lenke til kommentar
Markussss Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Denne puleteknikken er det mange jenter som synes er deilig: Ni korte støt med 2-4 cm av kuken. Et langt støt, helt inn. Åtte korte støt med 2-4cm av kuken. To lange støt, helt inn. Syv korte. Tre lange. Seks korte. Fire lange Fem korte, fem lange. Fire korte, seks lange. Tre korte, syv lange. To korte, åtte lange. Et kort, åtte lange. Start på listepunkt nummer 1. Endret 21. mars 2010 av Nåtidsidealet Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det må vare førstegangen jeg har sett en direkte oppskrift Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Denne puleteknikken er det mange jenter som synes er deilig: Ni korte støt med 2-4 cm av kuken. Et langt støt, helt inn. Åtte korte støt med 2-4cm av kuken. To lange støt, helt inn. Syv korte. Tre lange. Seks korte. Fire lange Fem korte, fem lange. Fire korte, seks lange. Tre korte, syv lange. To korte, åtte lange. Et kort, åtte lange. Start på listepunkt nummer 1. Bare jeg som reagerer på at den som utfører dette, må ha en stålhukommelse? 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Det trenger man ikke. Det holder å kunne telle. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 haha! Ser for meg at dudn glemmer seg å bynner å teller høyt. Dama hadde sikkert bynt å lurt da. Men for all del, funker sikkert den greia der. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Tror det blir vanskelig å holde peisen erigert visst man skal huske den oppskriften der :!: 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Værste er at jeg kommer HEEELT sikkert til å plutselig komme på denne "oppskriften" neste gang det det er noe hænkypænky på gang. Kommer til å fucke opp sexlivet Endret 21. mars 2010 av [email protected] 1 Lenke til kommentar
Gjest bob Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Teknikken følger jo takten til 9 gangen, så om dere fulgte med på skolen, skal denne være enkel! : ) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ja, men som du vet kobler store hodet litt ut under akten I tillegg klarer ikke vi mannfolk å gjøre 2 ting på en gang, lommer til å bli bare vås Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Følger oppskriften selv. Jeg nynner på "Lille Petter Edderkopp" inni meg og forsøker å holde rytmen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg