Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan puler man egentlig?


Gjest Jomfru

Anbefalte innlegg

Gjest Jomfru

Hei, jeg er 18 år og går snart inn i russetida. Er atm jomfru, uten at jeg har store problemer med det. Men om det ikke skjer i russetida (noe jeg regner med det gjør) skjer det sikkert ganske snart uansett. Har gå+tt bedre på damefronten i det siste, hø hø.

 

Men det jeg da lurer på er; Hvordan er det egentlig man gjør detta? Og hvordan gjør man det med kondom, skal man bare pause det som skjer for å rulle på dongen, eller er det vanlig å ta det på en annen måte?

 

Og jeg har trang forhud, så kukhuet er kapsla inn i forhuden, selv i erigrert tilstand. Blir det umuilig å ha sex da, elelr blir den bare litt dårligere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guesttt1999

Å ha sex med trang forhud kan du egentlig bare glemme; for å si det sånn, sist gang jeg prøvde å ha sex fikk jeg så vondt at jeg klarte ikke å få den i erigert tilstand før en uke etterpå, trodde nesten den var ødelagt :p (Problemet er nå på bedringensvei etter mye trening!)

 

Har hørt det går greit med kondom, men har aldri prøvd det. Men for all del, aldri prøv uten!

Lenke til kommentar

Øv det å ta på kondom. Bruk det mens du runker. Etterhvert blir det å ta den på ikke noe problem.

 

Øvelse gjør mester.

 

Men ja, dere må stoppe opp for å ta på kondomen, men er du flink, klarer du å ta den på mens dere holder på å "kose". F.eks mens du slikker henne så kan du holder på å ta på kondomen med hendene. Gjorde det selv nokså mangen ganger. :thumbup:

Lenke til kommentar

Leste en guide her inne en gang.

 

1. Ta på kondom.

2. Putt den inn.

3. Ta den ut.

4. Gjenta punkt 2. og 3. om nødvendig.

 

Hva du gjør med forhuden må andre svare på, ellers kan jeg si at det er som å sykle. Alle kan sykle, men det at du kan trø betyr ikke nødvendigvis at du er en flink syklist.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, jeg er 18 år og går snart inn i russetida. Er atm jomfru, uten at jeg har store problemer med det. Men om det ikke skjer i russetida (noe jeg regner med det gjør) skjer det sikkert ganske snart uansett. Har gå+tt bedre på damefronten i det siste, hø hø.

 

Men det jeg da lurer på er; Hvordan er det egentlig man gjør detta? Og hvordan gjør man det med kondom, skal man bare pause det som skjer for å rulle på dongen, eller er det vanlig å ta det på en annen måte?

 

Og jeg har trang forhud, så kukhuet er kapsla inn i forhuden, selv i erigrert tilstand. Blir det umuilig å ha sex da, elelr blir den bare litt dårligere?

 

Det er aldri like avansert som man forventer at det er. Ei heller er det noen big deal i den grad man tror det er. Jeg forventet nærmest at kongen skulle gi meg medalje første gangen.

 

Første gangen går som regel dårlig, men det tar ikke lang tid å lære. ;) Skjer første gangen i fylla, er det heller ingen som klager.

Lenke til kommentar

Denne puleteknikken er det mange jenter som synes er deilig:

  1. Ni korte støt med 2-4 cm av kuken.
  2. Et langt støt, helt inn.
  3. Åtte korte støt med 2-4cm av kuken.
  4. To lange støt, helt inn.
  5. Syv korte.
  6. Tre lange.
  7. Seks korte.
  8. Fire lange
  9. Fem korte, fem lange.
  10. Fire korte, seks lange.
  11. Tre korte, syv lange.
  12. To korte, åtte lange.
  13. Et kort, åtte lange.
  14. Start på listepunkt nummer 1.

Endret av Nåtidsidealet
Lenke til kommentar

Denne puleteknikken er det mange jenter som synes er deilig:

  1. Ni korte støt med 2-4 cm av kuken.
  2. Et langt støt, helt inn.
  3. Åtte korte støt med 2-4cm av kuken.
  4. To lange støt, helt inn.
  5. Syv korte.
  6. Tre lange.
  7. Seks korte.
  8. Fire lange
  9. Fem korte, fem lange.
  10. Fire korte, seks lange.
  11. Tre korte, syv lange.
  12. To korte, åtte lange.
  13. Et kort, åtte lange.
  14. Start på listepunkt nummer 1.

 

Bare jeg som reagerer på at den som utfører dette, må ha en stålhukommelse?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...