Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en veldig kjekk gutt gjennom min fetter. Etter vi møttes addet jeg han på facebook, og sa takk for sist. Han svarte med å invitere meg ut på en fest som skulle være dagen etter. Desverre så jeg ikke dette før dagen etterpå.men vi holdt kontakten, og etter et par facebook-meldinger spurte jeg om vi skulle ta en kaffe.. Han sa ja, og vi hadde en kjempefin date.. varte i 5 timer,og det var han som drøyet det ut;) hadde veeeldig god kjemi, og han virket til og med nervøs da han møtte meg.etterhvert under daten ringte en kompis av han og spurte om vi skulle være med på fest, og jeg sa at det hadde vært gøy. Vi dro hjem til han for å drikke litt. Ingenting skjedde, og han prøvde seg ikke! (bare til informasjon).ble uansett ikke til at vi gikk ut. Men avsluttet kvelden med en klem. Neste dag var han bortreist i en annen by, og han sendte meg melding på kvelden da han var ute. Syns det var et meget godt tegn:) Neste dag igjen sendte jeg mld først til han, og han svarte mer nøktern. Og spurte meg IKKE om vi skulle finne på noe igjen-som jeg hadde HÅPET!:( siden har jeg ikke tatt kontakt.. syns det er hans oppgave..og nå har det gått 3-4 dager uten kontakt, for han har heller ikke tatt kontakt:( Hva skjer? Skal jeg ta kontakt. eller er dette et sikkert tegn på at han ikke er interessert. Fetteren min har sagt at han er typen som dater maaange.. På daten vår sa han hele tiden at fetteren din har sikkert sagt mye om meg,-og det stemmer, men jeg er ikke sånn NÅ. jeg har bestemt meg å være annerledes fra i år, og at han var ferdig med å date mange.. Først tenkte jeg at det var positivt at han fortalte meg dette uoppfordret flere ganger,,men nå tenker jeg at kanskje det var et hint om at han ikke vil date meg. Så hva skal jeg gjøre. Han er meget kjekk, og har god selvtillit,men jeg er i samme liga, og pleier ikke ha problemer med å fikse dette. Men nå er jeg usikker! takk for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan bety så mykje, enten er han veldig opptatt eller så er han ikkje interessert.. Men du kan no berre sende han ei melding så ser no du om han svara eller ikkje, det har no gått en del daga sidan sist så då virka no det ikkje needy :)

Lenke til kommentar

"Han er jo så kjekk og full av selvtillit, og du er jo i samme liga"! Så da ordner alt seg så fint, atte.

haha, var ikke sånn jeg mente det.Men prøver å gi dere et bilde av situasjonen. Og vi er på likt nivå. Høres dumt ut..men sånn er det. Men tror dere han er interessert eller ikke? Hvis jeg ikke sender han mld, vil han da uansett ta kontakt en gang tror dere? Han må jo da etterhvert lure på hvorfor jeg ikke begynner å "mase" på han. På den andre siden er det kanskje dumt å gi han inntrykket at det er greit å virke interessert, for så bare å kutte kontakten! og det er det jo ikke..kanskje jeg skal sende en mld og spørre om han lever og om han er interessert i å holde kontakten evt møtes igjen.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...