MrUrge Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hei Jeg har nylig fått meg Windows 7, men en ting jeg savner etter jeg prøvde Windows 7 er den menyen med internett, mapper og sånn forskjellig man vil ha oppe i toppen midt på skjermen. Hvordan får jeg den ? Finner ikke noen bilder på internett med den heller. Og den ligner litt på mac sin meny. Takk for svar Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Ja, mener en sånn en. Starta mammas pc når den var helt ny, fra Dell. Den hadde en sånn en som fulgte med til Windows 7. Hvor får jeg tak i en sånn en ? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Danny1814 viste deg nettopp hvor du kan laste ned RocketDock. Søker du etter dock + Windows 7 bør du finne noe. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Var jo ikke den som jeg så, men var noe lignende.. Lurte mer på hvor orginalen fås tak i. Fant forresten den orginalen, eller den ser hvertfall helt ut som den jeg så.. Link Hadde vært supert om noen hjalp meg med å finne denne dingsen Endret 5. mars 2010 av MrUrge Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Det er ingen slik original til W7, så du må bruke en tredjepartsapplikasjon. Utseendet på de fleste dockene er så vidt jeg vet rimelig lett å endre på. Dock + Windows 7 + Dell ga meg dette resultatet. Jeg er helt sikker på at du hadde greid å finne den selv om du hadde tatt deg bryet med å Google. Endret 5. mars 2010 av Atald Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Var på samme side selv, men problemet er at jeg trenger en Dell pc for å kunne bruke programmet. Må jeg bruke Danny1814 sin link for en annen dock eller finnes det noen måte å lure programmet til å tro at jeg har en Dell pc ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå