glenni92 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 jeg er 17år og jeg har store problemer med å finne meg jobb.. har ingen peiling på hvordan sosialen fungerer, men bare lurer på om det er noen mulighet for meg å få/låne penger der. håper på svar Lenke til kommentar
Mez Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kom deg tilbake på skolen gutt, ta utdannelse! Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 går på skole.. men har ikke noe penger.. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hva med foreldrene dine? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Bare å stikke innom ditt lokale navkontor. De pleier å være veldig hyggelig og behjelpelige Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvis du går skole kan du glemme støtte fra annet enn Lånekassen. Bor du alene? Har du foreldre? Hvordan klarer du deg uten penger nå? Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 har foreldre som tjener gjennomsitt. men de eneste gangen jeg kan kjøpe meg noe jeg har veldig lyst på er etter bursdager å sånt.. har foreksempel lyst på nye høytalere til pc.. trenger penger.. fikse på bilen min..trenger penger.. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det tror jeg du bare kan glemme å få penger til. Og godt er det. Enten skaffer du deg en jobb. Får du ikke til det blir det urettferdig at fellesskapet skal finansiere bilen din og nye høyttalere.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 "Buhu, jeg har så lite penger, jeg har ikke råd til alt jeg ønsker meg, jeg har ikke råd til bil og hus". Enig med Bjarnemann. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Du trer virkelig at NAV er interessert i påspandere deg nye høyttalere? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 kjør pirat taxi i helga viss du skal ha bil, eller selg bilen, den koster masse penger. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Anbefaler ikke den pirattaxigreia. 17-åring burde ikke kjøre bil i det hele tatt. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 1: Du har bil = null støtte på sosialen 2: Sosialen er støtte til livsnødvendig ting (mat/strøm/husleie) penger veks ikkje på trær, så den einaste måten å få meir penger er å jobbe for dei. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 "Pengar er storkna mannesveitte." - Aasmund Olavsson Vinje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå