Gå til innhold

Half Life 2 Krav?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja..akkurat det vet ingen før folk har testet fullversonen av spillet når det kommer til høsten.

 

En AMD Barton XP2500+ eller Intel P4 2400 burde vel holde. Tror jeg kan si med sikkerhet at GF4 Ti4600 kort burde være minimum...! Tror du burde spare til ett Radeon 9800 PRO nå jeg...

Lenke til kommentar

Jeg siterer deg fra en annen tråd:

 

valve.com fann jeg FAQ til half life 2 og her stod det:  

 

3. What are the system requirements?  

 

According to Valve Software (HL2’s developer), Half-Life 2 will require, as a, minimum: a mid-range 700mhz PC (Pentium 3 and AMD-compatible) with a DirectX 6-compatable video card (nVidia TNT and up). Recommended PC specifications are: Pentium 4 2+ ghz or AMD-equivalent CPU with a DirectX9-compatable video card (nVidia GeForce FX, or ATI Radeon 9800) System specifications are bound to fluctuate as we approach the release date and information is finalized.

Lenke til kommentar
Half-Life har jo min krav på 233 mhz (166 m/ 3d kort), 32mb ram og 28.8k modem, men jeg tror ikke det kjører glatt på det systemet.

 

ehhe tror vi snakker om HL2 her

 

den skal kjøre på 700 men vil nok anbefale 1,5 Ghz og opp med min 256 ram og et 64 mb skjermkort

 

skal du kjøre optimalt ville jeg nok gått for 2 ghz ++ 512 ram og et 128 mb high end skjermkort gf4 ti eller radeon 9500 +++

Lenke til kommentar
Half-Life har jo min krav på 233 mhz (166 m/ 3d kort), 32mb ram og 28.8k modem, men jeg tror ikke det kjører glatt på det systemet.

 

ehhe tror vi snakker om HL2 her

 

den skal kjøre på 700 men vil nok anbefale 1,5 Ghz og opp med min 256 ram og et 64 mb skjermkort

 

skal du kjøre optimalt ville jeg nok gått for 2 ghz ++ 512 ram og et 128 mb high end skjermkort gf4 ti eller radeon 9500 +++

 

ehhe tror poenget mitt var at minstekravet viser bare hva du trenger for å kjøre det. Du kan kjøre half-life med en 233 mhz, men det blir ikke like pent som med en 700 mhz. Samme med hl2.

 

Bruker Half-Life som et eksempel siden det er et spill som er kommet ut og som vi vet hvilken maskin som trengs

 

- gordito

Lenke til kommentar
Du vil ikke kunne kjøre HL2 med 6xAA osv med alt på fullt og høy oppløsning som du kanskje kan med UT 2k3 nå, men du vil kunne kjøre det med fin grafikk og det vil kjøre smooth hvis du har 2ghz prosessor, ATi 9xxx og 512 mb ram med fin fin grafikk

ikke med 9000/9100/9200 non pro eller pro.

Alle de kortene er tregere enn gforce 4 ti 4200 untatt paa AA AF.

saa om du kan spille med maks krav med dem er hoeyt tvilsomt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...