obese Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 har akkurat flyttet til en plass som har telenor 1 gig linje til 350 spenn. jeg skjønte ikek dette før jeg hadde downa litt simpsons og sånt.. så jeg ringte telenor... han karn forklarte meg at uten begrensning koster 1 mb linje 750 kr/mnd. jeg forklarte han at jeg omså kunne få lavere hastighet, bare ikke med begrensning. han gikk da videre med å fortelle meg at verden hadde gått fremover og 512/128 linja tilbød ikke telenor lenger. men da måtte jeg skjelle han ut, som første personen noensinne per telefon (inkl tusner av telefonselgere), og prøve å forklare han at å putte begrensning på en inetlinje er et steg tilbake, ikke fremover.. ååå hvorfor kan ejg ikke flytte tilbake til oslo og chello snart? chello ownz... dette er er jo bare tulll Lenke til kommentar
durabit Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Telenor er lure som fy. Det er fint lite en kan gjøre med 1Gig per måned. Browse litt, høre noen par minutter på nettradio hver dag samt laste ned noen par driveroppdateringer. Latterlig. Egentlig utrolig at de klarer å kapre så mange kunder. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 telenor tjener penger på folks uvitenhet og på frekk markedspolitikk. men er det ikke sånn av hvis du kan få telenor adsl-linje, så har du også muligheten til å linje fra TELE2 - som er både billigere og uten begrensning? det er ingen grunn til å være kunde hos telenor (bortsett fra abbonementsavgift på fasttlf, som kan være litt vrien å unngå). Lenke til kommentar
Makky Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Har du mulighet til linje fra telenor, så bytt heller til NGT! Ingen tilbud slår NGT. 598,- for Inntil 4Mbps hastighet i juni, juli og august. Lenke til kommentar
guom Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg tror at grunnen til at Telenor har så mange kunder er at de er flinke til å markedsføre seg. For det jeg hørte var: 'Hvis du ikke vet hvor mye 1 gigabyte er, kan vi si at det tilsvarer å besøke over 50000 sider og laste ned over 1000 e-post i måneden' det høres jo jævlig bra ut. Akkurat tallene på sider og epost er jeg ikke helt sikker på, det er lenge siden jeg har hørt den reklamen. Telenor suger så vanvittig, har til og med byttet mobil abn. fra telenor til chess. Alt med telenor skal jeg holde meg lengst mulig unna. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Enig... velg, om mulig, Tele 2 eller NGT (NGT litt dyrere, men raskere utlinje enn Tele2. Veldig greit om man sharer mye på P2P). Ingen av disse to har noen som helst begrensning på noen av tilbudene sine. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg tror at grunnen til at Telenor har så mange kunder er at de er flinke til å markedsføre seg. For det jeg hørte var: 'Hvis du ikke vet hvor mye 1 gigabyte er, kan vi si at det tilsvarer å besøke over 50000 sider og laste ned over 1000 e-post i måneden' det høres jo sinnsvakt bra ut. Akkurat tallene på sider og epost er jeg ikke helt sikker på, det er lenge siden jeg har hørt den reklamen. Telenor suger så vanvittig, har til og med byttet mobil abn. fra telenor til chess. Alt med telenor skal jeg holde meg lengst mulig unna. synd de sikkert mener enten eller men uansett, jeg tror å mener at jeg tok en liten beregning på deres 50k sider...tror det ikke var i nærheten av det engang, hvis mesteparten av disse sidene er f.eks. vg.no... Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Argh! Jeg hater den der "1 gb = så og så mange mail og så og så mange websider". Jeg har riktignok ikke DSL ute i skauen her, men selv med min normale nettbruk med gode gamle 56k så hadde nok 1 gb forsvunnet ganske raskt. Laster ned rundt 20 MB pr dag bare i websider, og med DSL så hadde nok nettbruken gått tildels kraftig opp, noe som vil si at 1 gb hadde forsvunnet som en kamelfis i ørkenen... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Det er ingen som sier at du er nødt å ha Telenor. Det finnes andre leverandører som leverer på Telenor sitt nett. Du har et valg så slutt å klag! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Få vekk hele Telenor ADSL opplegget, Telenor er en forbanna "Bedrifts leverandør" og respekterer kun dem som kunder...Jeg ville bestillt annen leverandør i dag og bedt om å få siste Telenor regninga tilsendt! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg for min del fatter ikke at staten ikke gjør noe. Norge har mulighet for å bli verdens ledende land på infrastruktur for internett, mobil og slike ting. Men istedet for å kjøre på litt med utbygging og utprøving av ny teknologi, sitter vi med heller dårlige løsninger (se på Sverige) på grunn av Telenors griskhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå