Hratgard Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Av prinsipp nekter jeg å handel via steam til overpris etter at dem endra fra likepriser over hele verden, men steam er jo utrolig kjekt likevel. Lurer derfor på om noe har testet om det er mulig å registrere en Bad Company 2 retail key i steam? Eller er man låst til cd-plata som er mista etter noen måneder... ;P Lenke til kommentar
Tirrin Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Misliker sterkt spill som krever at plata ligger i DVD-rom, det eneste jeg kan komme på er å håpe at DICE eller EA legger ut en mini-ISO som man kan ha i Daemon-Tools eller lignende programmer når man skal spille. Dette blei gjort med BF2 og var en vinner hos meg. Leste også på steam forumet at det er ytterst få spill man kan kjøpe i butikk og å bruke key'n på steam. BF BC2 er desverre ikke en av disse. Se her for fullstendig liste. https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-wusf-3601 Du er vel egentlig kun ute etter å slippe CD-n, men hvis du vil ha et ikke Steam spill inn i Steam kan du alltids følge denne guiden. https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2219-YDJV-5557 Alternativt kan man gjøre det på den ULOVLIGE måten. Endret 4. mars 2010 av Tirrin Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det er vel bare å lasta ned en "no-cd patch" også kjent som crack. Så lenge du har betalt for spillet. Uansett er det ingen som finner ut om du bruker det eller ikke, så problem = løst. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Treng forøvrig ikkje DVD for å spele Bad Company 2 uansett om du velger nett aktivasjon sak Lenke til kommentar
Hratgard Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Det var ikke derfor jeg ønsket å ha spillet i steam. Men for å ha spillet tilgjengelig via steam hvor enn jeg her, på hvilken som helst pc. Og der hjelper no-cd patchen fint lite. Og det er altid kjekt om spillet har support for steam friends, for å se hvor andre spiller, Uinteresant å bruke alternativer som gamespy etc. Derfor ønsker jeg å vite om en retailkey kan reigstreres i steam. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kan jo legge til BC2 som "non-steam game". Steam funker in-game da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå