Gjest 1n Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har gått opp 5 kg på 2 uker... Hvordan er det i det hele tatt mulig? Bare positivt at jeg har gått opp i vekt, men visste ikke at det var mulig å gå opp så mye på så kort tid, jeg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hva har du gjort får å gå opp i vekt? Bare spist mer eller? Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har bare spist mer, ja. Får ikke lov å trene enda, pga lav vekt og allmentilstand etc... Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Du må huske på at kroppsvekta går i en slags syklus avhengig av hvor lenge siden det var du dreit og tømte blæra. Hvis du også drikker 2 liter vann så veier du jo 2 kg mer, uten at disse blir værende så veldig lenge. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har drukket ekstemt mye i disse 2 ukene, ja! Blant annet 1 liter melk om dagen. Men går all væske ut igjen da? Si hvis jeg drikker 4 liter om dagen, går alt det ut igjen? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kroppen tar opp litt av det du drikker. Kommer jo litt ann på hva du drikker. Drikker du vann kommer det meste ut igjen i forhold til f.eks melk. Lenke til kommentar
Gjest Marte Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det er normalt å gå så fort opp i vekt etter en spiseforstyrrelse:) Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 FOr å oppdatere litt her, så har jeg gått ned 1,2 kg igjen siden jeg skrev her forrige gang... Det synes jeg er rart, da jeg har spist MYE. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det er normalt å gå så fort opp i vekt etter en spiseforstyrrelse:) Snakker du av erfaring? I så fall, hvor mye gikk du opp den første tiden? Takk for svar. Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvis du har spist lite, eller som andre har nevnt, hatt en spiseforstyrrelse, vil du gå opp voldsomt i vekt igjen når du først begynner å spise normalt/mye. Kroppen vil tilbake til en sunn vekt, eller vekten du en gang hadde. Dette er en av hovedgrunnene til at folk ikke klarer å slanke seg, for så å holde vektreduksjonen gående, eller stabil. Lenke til kommentar
Gjest Marte Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det er normalt å gå så fort opp i vekt etter en spiseforstyrrelse:) Snakker du av erfaring? I så fall, hvor mye gikk du opp den første tiden? Takk for svar. Jeg snakker ikke av egene erfaringer, men min søster slet med anorexi. Hun gikk opp 5-8 kg i løpet av ca. 5 måneder. Hun ble desverre aldri frisk og døde i 2007. Håper du fortsetter å spise uansett hvor vondt det gjør. Lykke til! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 5kilo fett på 2 uker ville vært 2.5k kcal i overskudd hver dag, jeg satser på at kroppen bygger opp et karbohydratlager som også binder mye vann, og kanskje litt fett og muskler. Lenke til kommentar
Kvitebjørn Kong Valium Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har gått opp 5 kg på 2 uker... Hvordan er det i det hele tatt mulig? Bare positivt at jeg har gått opp i vekt, men visste ikke at det var mulig å gå opp så mye på så kort tid, jeg. Det er umulig å gå opp mer enn 1 kg med fett i uka. Derimot vil mat ofte lagres i tarmene hvis man spiser mye, i tillegg til at mer væske vil samle seg i kroppen. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Har spist like mye som de 2 ukene jeg gikk opp 5 kg og vekta har stabilisert seg nå. Mat som lagres i tarmene, blir det der eller kommer alt ut igjen? Marte: Trist å høre. "Hvordan" døde søsteren din, egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå