Turtlefence Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg litt med å finne ut hva som er feil med maskinen. Problemet er at maskinen inniblant bruker flere "forsøk" på å boote. Altså jobber den litt og så kræsjer den. Inniblandt har dette fått boot sektoren til Windowsen min til å forsvinne. Altså bare litt irriterende og ikke noe jeg hadde brydd meg om om den ikke hadde krasja helt tilfeldig til tider. Som oftest når den krasjer er jeg ikke på et eller annet grafikkintensivt spill, men det hender den krasjer helt tilfeldig, for eksempel når jeg ser film eller surfer nettet. Jeg antar vel nesten at det er strømforsyningen men det er ikke så lett å vite når man ikke har peiling. Her er outputen til SpeedFan, om jeg har forstått rett kan det være interessant: VCC3V: 3.36V Vcore: 1.14V VRAM: 0.48V VChipset: 1.39 +5V: 4.92 +12V: 12.06 VCC1.5V: 1.18V VSB3V: 3.36V Vbat: 3.25V Aner ikke hva dette betyr men det er derfor jeg spør her. Er det strømforsyninga det er noe feil med? Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Antec Performance One P182 Corsair HX 620W Corsair TWIN3X DDR3-1333 4096MB (2x2048) Powercolor HD4870x2 MSI X48 Platinum Samsung Spinpoint F1 1 TB Det er ikke noe problem med varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå