Gentlemanful Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hallo. Mitt spm er, hva er viktig i en jødisk ungdoms liv?. Takk for svar Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hallo. Mitt spm er, hva er viktig i en jødisk ungdoms liv?. Takk for svar har du lest i skoleboka di? vurdert å google litt kanskje sjekke wiki? du gir ikke inntrykk av å ha gjort noe undersøkelser selv egentlig så hva med å gjøre en innsats selv og hvis du fremdeles ikke får det til prøve å poste her. hvis du har prøvd selv og bare ikke følte det var viktig å informere om at dette ja da beklager jeg at tok feil. Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Hallo. Mitt spm er, hva er viktig i en jødisk ungdoms liv?. Takk for svar har du lest i skoleboka di? vurdert å google litt kanskje sjekke wiki? du gir ikke inntrykk av å ha gjort noe undersøkelser selv egentlig så hva med å gjøre en innsats selv og hvis du fremdeles ikke får det til prøve å poste her. hvis du har prøvd selv og bare ikke følte det var viktig å informere om at dette ja da beklager jeg at tok feil. Haha, dette er et hjelpe forum, og jeg trengte hjelp, så hvis du har noe imot mitt spm trenger du ikke å komentere:) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Joda, det er et hjelpeforum, men du lærer jo ikke så mye av at andre skriver leksene for deg da...og poenget med skolen er vel å lære nye ting? Eller er jeg helt på bærtur? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Haha, dette er et hjelpe forum, og jeg trengte hjelp, så hvis du har noe imot mitt spm trenger du ikke å komentere:) regner med det er det som er viktig i andre ungdommers liv, det motsatte kjønn, grupperinger som man skal passe inn i, mat, litt familie du vet alt det vanlige. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 timb: Er ikke det nå for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå