Sadfez Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Hei, Føler jeg har prøvd det meste for å løse dette problemet, men får alikevel ikke fikset det. Kan ikke huske når problemet startet, men vet jeg har irritert meg lenge over akkurat dette. Hver gang noen sender meg en link på msn så er den ikke trykkbar, og jeg er nødt til å markere lenken og kopiere den. Er rimelig tungvindt og irriterende i lengden. Har søkt opp og ned på google etter et svar, men så vidt jeg ser så finner jeg overhode ingen informasjon om hvordan man fikser dette problemet. Mulig jeg søker feil? Linker som ikke inneholder "http://" er trykkbare. Jeg har også slettet Live messenger helt og slettet alle filer jeg vet om som har med msn å gjøre i regedit uten hell. 'Tillat koblinger i samtalevinduet og kontaktlisten' er selvfølgelig på. Håper i grunn noen der ute har vært borti dette og løst problemet. På forhånd takk. Edit: Kan legge til at jeg bruker Panda Cloud Antivirus. Edit 2: Jeg løste dette ved å installere beta versjonen av Live Messenger. Jeg skjønner dog ikke hvorfor problemet står ved bruk av nyeste versjon. Endret 7. mars 2010 av Sadfez Lenke til kommentar
funkyorange Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hadde samme problemet, men fiksa det ved å skru av Vista kompatibilitetsmodus som jeg hadde satt på Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 Har på det selv, så det kan jo være derfor. Det er jo rimelig uheldig at den skal bli slik av å ha på Vista kompatibilitetsmodus. Synes ikke det blir det samme uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå