JoaJoa Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg bare må bare foreslå det. Hvorfor ikke _fjerne_ post count'en? Sitter å leser på noen andre forum nå, å det er fjernet på flere av dem. Jævla til offtopic denne men, men det var den nyeste tråden jeg fant ang dette. Tror spammingen vil synke kraftig for å si det sånn. Dette er sikkert blitt foreslått før, men jeg har enda ikke sett det. Er hw.no redd for å miste brukere av dette, og deretter miste sponsorinntekter av lavere lesertall? Kan noen i Hw.no nettverket gi meg et par _gode_ grunner for at post counten _må_ være her? Sry, men er bare så drita lei av ødelakte tråder. Nei, jeg sitter ikke å påstår at forumet her er en drittplass osv osv, men det er et problem her.. Blei nettopp "forbannet" igjen, så jeg bare må prøve å komme med forslag. Å det er iallefall _MYE_ bedre enn det tullet som er nå, med gult kort å greier. Fjerne post counten er iallefall en start! Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Nå har ikke jeg lest så mye av tråden, men jeg har et forslag til forbedring av forumet: Quickreply. Det ern en modul til phpbb som gjør at vi slipper å trykke 'reply' og komme til den velkjente siden for å svare på en post. I tillegg til den svarmuligheten som er nå kommer det da et tekstfelt nederst på thread-siden, hvor folk kan svare om de ikke trenger syntaxene til bbcoder, smileys osv. Da går det raskere for de fleste å svare, og det blir færre sider å loade, og dermed litt lavere forbruk av bw. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Dette er et svar til alle dere som sier at "det er bare å la være å lese tråder som har en dårlig topic:" Har noen sett på skjult kamera, der det er et STORT RØDT SKILT hvor det står "Ikke trykk på knappen!" Hva skjer? Alle trykker på knappen, fordi de vil se hva som skjer. Dersom vi ser en tråd som har en dårlig topic, så tenker vi at: "Kanskje det er et problem som JEG kan løse, jeg MÅ se på det!" Resultatet er at dårlige tråder får like mye/ mer oppmerksomhet enn andre tråder, fordi de er spennende. Løsning: Slett dårlige tråder, send PM til trådstarter om at vedkommendes tråd er slettet, og at han/hun bør endre topic/ innhold for å gjøre den bedre. Resultat: Foumet får BARE bra posting, i hvert fall i trådtopic: (Forhåpentligvis) Lenke til kommentar
umy Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 om moderatorene gjør "jobben" sin skal jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har noe å pirke på de. fjerne søppel delen er bare dumt, da kommer bare søpple postene over i de mer seriøse kategoriene, fjerne post count derimot er jeg for, har tror på at det er en del som bare poster søppel for å få høyere count, og til den moderatorene som sa noe om lite pm ang dårlige threader. jeg er for forlsaget om en "send pm til moderator om dårlig thread"-knapp at det er "ansatt" en kar bare for å se på forumet beviser vel at de bryr seg litt om hvordan forumet er ihvertfal. og ikke reply til meg heller, har en lei tendens til å aldri komme tilbake til tråder jeg har svart på Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Enig ja, desverre får visse personer "lov" til å spamme forumet og poste ikke informative tråder. Dette skal ikke forekomme. Send inn en klage hvis du ser dette er tilfellet (som er på grensen til brudd med retningslinjene). Søppel burde legges ned, og man burde fjerne post count for å slippe dette reset mot x antall poster. Enig, men det er like mange som er uenige. Vi har i den siste tiden jobbet med løsninger på dette problemet, og uten å ha testet det selv har jeg fått høre at off-topic er forsvunnet fra siste fra forumet, og muligheten for å ikke vise off-topic/søppel poster fra counten er blitt diskutert Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 delevis enig med deg om forumet. det er alt for mye dritt slengning og dårlige tema titler. burde skjerpes inn her. Synes de skal si i fra om fremtidig upgrades og når det skjer. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Har egentlig ikke så mye å klage over akkurat nå, men en ting har tatt helt av den siste tiden: "Hva synes du om dette oppsettet-sp.mål" Disse må jo være 90% av trådene her på forumet... Hva med å sette denne infoen i signaturen eller no sånt, så kan folk sende en pm... Jeg vet at jeg ikke trenger å åpne disse trådene, men de gode trådene drukner rett og slett i mengden... Min mening and my 2 cent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå