Nilsen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kabinettgiganten har tidlig hengt seg på USB 3.0-løpet Les mer Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det kabinettet der har man da sett før. Hvor var det igjen? Mente det var noe hjemmelagde greier? Lenke til kommentar
joerntp Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 "" Kabinettene leveres med Chieftecs Imon-system, som lar deg kontrollere maskinen via en normal fjernkontroll. Det samme systemet satt i kabinettet CS-03B som vi har testet tidligere. "" Er vel tross allt ikke Cieftec sitt Imon system ? Såvidt jeg vet er Soundgraph som lager Imon systemet. Ang. kjølesystemet så ser det direkte ut som en kopi av A-tech... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hmm lurer på om man kan snike det "kabinettet" inn på gutterommet og prøve å overtale sin bedre halvdel om at det er tappekranen til vannkjølinga? Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Som du nesten sier MrLee. Kan vell bytte ut vannet som kjøler ned med noe annet godt?(a) Kunne gjerne tenkt meg en tappekran med noe godt på kommer vell inn på alkoholfrie arrengsjemang med den der?^^ Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Da er spørsmålet - vil du ha så varm øl/sprit/whatever? Nei, det er heller et flott utgangspunkt for vannkoker. Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Min plan er å bygge et kabinett som kan produsere niseksti hjemmebrent, det hadde vært noe det! Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 hadde blitt bra butikk på tg det ja;D Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Min plan er å bygge et kabinett som kan produsere niseksti hjemmebrent, det hadde vært noe det! niseksti? Fort gjort å bytte om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå