Gå til innhold

Hvit skjerm i Bad Company 2

Anbefalte innlegg

Hadde gledet meg til å sitte oppe hele natta og spille bc2, men så kom problemene. Jeg har klart å fikse det meste, men det er ett som fortsatt er igjen.

Etter ca 5 sek til 3 min etter at jeg går inn i et game blir skjermen helt hvit, jeg kan fortsatt høre lyder og når jeg skyter så kommer lyden(litt delay dog). Jeg har søkte litt rundt men finner ikke noe svar. Jeg har windows 7(noen sier at problemet kan ligge der), ati radeon hd 4800 skjermkort, tror ikke at pcen er problemet siden når jeg spiller går alt uten lag.

Takk!

Endret av Solidsturla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Har du fortsatt samme problemet?

Jeg har nesten akkurat det samme problemet ihvertfall...

Jeg har spilt både betaen, singleplayer og en uke multiplayer uten problemer før det skjedde hos meg.

Første som skjer når jeg logger på en server, er at det flimrer litt(nesten som på tv hvis det er dårlig forbindelse), og når jeg skal komme til menyen der jeg kan velge klasse, så er alt hvitt. Jeg hører som nevnt tidligere her, lyder og jeg kan tydeligvis bevege meg osv.

Det første som slo meg var at det måtte være skjermdrivere som var på bærtur, oppdaterte de nettopp, men akkurat det samme problemet.

jeg har forøvrig Vista, så tror ikke det har noe med win7.

Noen som kan hjelpe oss?

Lenke til kommentar

Fikk blåst ut alt av støv, men har fortsatt det samme problemet.

Pcn har da stått avskrudd hele natten og dagen før jeg prøvde å spille, og det gjorde jeg med en gang jeg skrudde på pcn. Derfor synes jeg det er rart hvis det skal være temperatur..

Noen som har forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...