Solidsturla Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Hadde gledet meg til å sitte oppe hele natta og spille bc2, men så kom problemene. Jeg har klart å fikse det meste, men det er ett som fortsatt er igjen. Etter ca 5 sek til 3 min etter at jeg går inn i et game blir skjermen helt hvit, jeg kan fortsatt høre lyder og når jeg skyter så kommer lyden(litt delay dog). Jeg har søkte litt rundt men finner ikke noe svar. Jeg har windows 7(noen sier at problemet kan ligge der), ati radeon hd 4800 skjermkort, tror ikke at pcen er problemet siden når jeg spiller går alt uten lag. Takk! Endret 14. mars 2010 av Solidsturla Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Heisann. Har du fortsatt samme problemet? Jeg har nesten akkurat det samme problemet ihvertfall... Jeg har spilt både betaen, singleplayer og en uke multiplayer uten problemer før det skjedde hos meg. Første som skjer når jeg logger på en server, er at det flimrer litt(nesten som på tv hvis det er dårlig forbindelse), og når jeg skal komme til menyen der jeg kan velge klasse, så er alt hvitt. Jeg hører som nevnt tidligere her, lyder og jeg kan tydeligvis bevege meg osv. Det første som slo meg var at det måtte være skjermdrivere som var på bærtur, oppdaterte de nettopp, men akkurat det samme problemet. jeg har forøvrig Vista, så tror ikke det har noe med win7. Noen som kan hjelpe oss? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hadde lignende problem. Var skjermkortet som gikk varmt. Skru opp viftehastigheten, eller blås skjemrkortet med trykkluft. sånn at alt støv etc er borte. Hjalp iallefall for meg Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hm... Tenkte på det, men synes det var litt rart hvis det var det.. Men jeg skal teste i morgen! Takk for tipset. Nå er det natta! Lenke til kommentar
MBrandt Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Fikk blåst ut alt av støv, men har fortsatt det samme problemet. Pcn har da stått avskrudd hele natten og dagen før jeg prøvde å spille, og det gjorde jeg med en gang jeg skrudde på pcn. Derfor synes jeg det er rart hvis det skal være temperatur.. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg har fortsatt samme problemet. Har ikke noe overklokking på noe i systemet. Så skjønner ikke hvordan skjermkortet skal bli for varmt. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Når jeg alt+tab'er etter at skjermen blir hvit får jeg ""ATI Radeon Family stopped responding" Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Hadde akkurat dette problemet. Virket/Hjalp med å sette dxversion til 9 istedenfor auto. Og hjelper godt med å sette opp viftehastigheten på skjermkortet istedenfor å la den gå på auto. Endret 13. mars 2010 av Cruentus Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg fikk det til nå, satt opp vifta og overklokker skjermkortet det hjalp. Dx9 hadde ikke noe med saken å gjøre for meg Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Så lenge det hjelper for deg så er det det viktigste :-) Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg spilte i hele natt, men nå funker det ikke lengre... Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Selv med vannkjøling kommer man ikke unna dette problemet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå