Gå til innhold

get eller telenor iptv

Anbefalte innlegg

Denne uken har telenor vært på døra mi med et tilbud om å legge inn fiber, jeg har også hatt get på døra. Så nå er spørsmålet get eller telenor? Bør man legge inn fiber fra telenor uansett? Hva er fordelene med telenor kontra get og motsatt? Trenger litt hjelp her. Get sitt tilbud er bedre på pris, dessuten må jeg betale 2000kr for at telenor skal legge det inn..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner ikke til IPTV tjenesten til Telenor, tror ikke denne er lansert enda?

Har selv IPTV fra Nextgentel og er meget fornøyd, så det er vel en vurderingssak.

Har testet GET sin TV løsnining og det ser meget god ut den også, så da havner vel alt på pris og behov.

Lenke til kommentar

IPTV fra Telenor skal etter planen være lansert nå. Kjenner til at de fikk noe forsinkelse fra den opprinnelige lanseringsdatoen som skulle vært 22. februar, men kan ikke tro at de enda drøyer det?

Vil påstå at fiber uansett er mest framtidsrettet enn det kabel-TV nettet kan gi over tid.

Lenke til kommentar

Velg fiber. Alt annet er midlertidige løsninger.

Enig her stort sett :)

Dog TV er noe annet, er ikke mange leverandører som leverer IP-TV enda.

Mener selv at IP-TV er fremtiden med tanke på muligheter og løsninger, dog så bør det være et gjennomført system.

Altibox sin løsning syns jeg er litt halveis (min bror har dette), Nextgentel sin IP-TV løsning er overlegen på EPG, on demand og oppsett (system) dog så mangler de PVR opptak som jeg savner inderlig (dog dette skulle komme nå snart).

Så er meget spent på hva Telenor har fisket frem, om det er noe dugende eller om den har sine barnesykdommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...