Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slutt med kjøresten og ble populær

Gjest Billy Jean

Anbefalte innlegg

Gjest Billy Jean

Det ble slutt mellom meg og kjæresten for rundt en måned siden, og etter det har det sosiale faktisk gått kraftig oppover. Jeg aner ikke hva som har skjedd, men jeg merker at telefonen ringer hele tiden, folk jeg tidligere var med begynner å ringe, skriver jeg en status på facebook, så tar det 15 minutter så er det 5 personer som liker statusen og kanskje 9 stk som har kommentert. Slik var det svært svært sjeldent før.

Jeg kan vel klasifisere meg som "good looking" for noen, men noe sånn superdrømmegutt som alle vil være med, det tviler jeg sterkt på at jeg er.

Har alltid vært med folk og sånn, men når jeg fikk meg kjæreste for noen år siden, så merket jeg fort at det sosiale begynte å gå nedover. Det merkelige var at dette kunne være selv om det var jeg som tok kontakt og spurte de om de ville finne på noe.

Jeg har til og med vært flink på dette med å ikke glemme venner og bekjente helt til fordel for kjæresten. Har prøvd å møte opp på så mange kompiskvelder og alt dette her som jeg har kunnet.

Som sagt så merker jeg at mennesker fra begge kjønn begynner å ta kontakt i store mengder og jeg renner nærmest over av tilbud på fritiden. Ingenting er jo bedre enn det :D

Før kunne Messenger stå tilnærmet stille hele kvelden, men nå plinger det i alle rettninger bare jeg logger på. Før sendte jeg kanskje 2 sms til folk, men nå får jeg 10 stk per dag og svarer selvfølgelig.

Av og til følte jeg meg litt ensom når kjæresten min ikke var med meg og kanskje var utenomlands, men nå føler jeg meg aldri ensom. Det skulle jo vært motsatt?

Hva er det som skjer her egentlig? Er det folk som har mislikt dama mi? Er det jeg som ikke har sett hvor mye tid kjæresten min tok? Er jeg plutselig blitt en interessant person nå som jeg er singel igjen?

Jeg synes alt dette er bra jeg, men jeg vil bare ha et svar på ting. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Blly Jean

Jepp. Alle de 30 personene som nå regelmessig kontakter meg likte alle dama mi eller mislikte henne. Det må ligge noe annet bak som ikke har med henne å gjøre :hmm:

Kan jo umulig være slik at de kompisene som til og med har dame og alt det nå plutselig skal være med å henge overalt til enhver tid.

Kanskje jeg pratet for mye om kjæresten og av og til sa jeg skulle være med henne, så droppa de det?

Synes bare det er så utrolig merkelig.

Damer som jeg før hadde litt kontakt med, de er nå plutselig overivrig og babler om at vi må ta en kaffè og alt mulig en dag. Er jo selvfølgelig kjekt det, men jeg er ikke særlig keen på noe flørt og i allefall ikke et forhold nå. Tror det vil gå lang tid før jeg er klar for noe opplegg og har kommet over eksen.

Merker det på vors og på byen også. Alle skal rundt meg og høre hva jeg driver med om dagen og høre mine historier. Jævlig fett, men også jævlig merkelig :D

Lenke til kommentar
Gjest Gift_mann-brutal_sannhet

Kjenner meg igjen - men er ikke der enda for å si det sånn. Er godt etablert med ekteskap, barn, hus, bil osv. Men dama har en del siden som krever, la oss si, toleranse til tider. Er ikke alle som er så glade i disse nykkene. Men har fått høre av venner at de er fullstendig klar over ståa og veit hvordan det henger sammen. Blir også veldig godt mottatt av gamle venner når jeg stikker på noe sosiale sammenhenger uten henne. Så jeg veit at nettverket ligger der og regner med at det blir omtrent som for deg om det skal ta slutt. Og det har vært godt å vite dette av venner, (familie har for lengst sett ting og gitt beekjed) for forholdet har vært svært nære å ryke et par ganger pga nykkene hennes.

Så, for å være brutal, kanskje det faktisk var noe med eksdama di "sto i veien"?

Lenke til kommentar

Kanskje kompisene dine mislikte dama di? Var ihvertfall det første jeg tenkte.

Eventuelt at når du var sammen med xen din, så var du en annen og kanskje kjedeligere person.

Siste antagelse kan være at du brukte veeeldig mye tid sammen med kvinnfolket, og derfor orka ikke noen av kompisene dine å spørre om du ville finne på noe osv, fordi de viste at du ville si nei fordi du skulle henge med dama.

Jeg er uansett sikker på at dama er grunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...