nuttis Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hei, jeg er helt ny her så håper jeg legger inn i rett kategori:) Jeg har vært sykemeldt siden november 2009 og jobben eller sjefen har behandlet meg veldig dårlig. Så jeg ønsker meg ny jobber i sommerfeiren, med tanke på at det da er ferie fra studier og jeg da kan jobbe i tre mnd. Poenget er at jeg har 2 mnd oppsigelse og kunne tenkt meg å si opp jobben nå. Mister jeg da mine sykepenger? Jeg trodde kanskje det, men hørte noe annet i dag. Noen som har noe fasitsvar til meg? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Fant noe her Det er ingen som kan hindre deg å være sykemeldt i oppsigelsestiden, men det er jo legen som avgjør om du er arbeidsufør eller ikke. Vet ikke om det hjelper noe. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Du mister selvfølgelig sykepengene når oppsigelsestiden går ut. Men ikke før. Hvordan vet du at du kan jobbe i sommer, når du er sykemeldt nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå