swanky Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg har egentlig bestemt meg, men tenkte at jeg kunne sjekke her - for sikkerhets skyld Nå har det seg slik at jeg vil ha et OK kamera. De fleste bildene jeg kommer til å ta vil først og fremst bli lagt ut på nettet, men noen kommer sikkert til å bli overført til papir. Kanskje et A4-trykk inn i mellom. Siden jeg er idiot når det gjelder å stille inn ting, så bryr jeg meg ikke så mye om manuelle muligheter. Dersom jeg kommer i en situasjon der det kamerat jeg kjøper nå ikke holder, så kjøper jeg heller et nytt. Så - spørsmålet er: er jeg safe med Ixus V3? Jeg har lest tester, og ser at de får greie karakteristikker de fleste stedene. Jeg vil ha et lite kamera - lett og kompakt. takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 eg har ixus v3 og det er alltid med meg, på ski,båt, byn. alltid. ikkje noko å klage på når det kjem til bildekvalitet. printer ofte ut i A4 på ein ok hp printer og det vert godkjent av ei vennine av med som driv å leiker seg med vanlig speilrefleks kamera.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå