Mr_Tiger Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Lurte på om det er flere som er over 30 som spiller mw2 Spiller selv i en svensk klan som alle er over 30år. Er det noen norske klaner som har spillere som kun er 30 +. Hadde vært artig å se hvor mange det egentlig er. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg er 29,9 og har en "klan" med en på 30 og en på 29. Men med "klan" mener jeg at vi har skrevet [kuk] foran navnene våre (klan utrolig kul). Men vi spiller ikke aktivt sammen, mer at vi bare chatter litt osv. når vi spiller. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) lol, 30 åringer med kuk i navnet (no offense, trodde bare 12-åringer hadde det) Endret 5. mars 2010 av vipone Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg er 29,9 og har en "klan" med en på 30 og en på 29. Men med "klan" mener jeg at vi har skrevet [kuk] foran navnene våre (klan utrolig kul). Men vi spiller ikke aktivt sammen, mer at vi bare chatter litt osv. når vi spiller. Så du er kuken som skøyt meg? :!: Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Headshot får ny betydning.... neida...vi er bare barnslige, ikke noe nasty. Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Pappaen til klassekompisen min har MW2 tror han heter runschei Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Pappaen til klassekompisen min har MW2 tror han heter runschei hehe Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Pappaen til klassekompisen min har MW2 tror han heter runschei hehe hva var gøy med det? :O det er faktisk sant Endret 8. mars 2010 av AttHack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå