merl1n Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Her om dagen var jeg så dum å laste ned en demo av spillet The Hulk. (Forresten dårligste spill jeg har sett) Men. Under installasjonen, etter at alle filene var installert, og setup skulle avslutte, kommer den velkjente meldingen "Not Responding". Demoen funker, men jeg får ikke fjernet den igjen via Legg til/Fjern Programmer. Det kommer en feilmelding med setupdll osv osv.. Til slutt bare slettet jeg mappen. Men hvordan kan jeg få fjernet programmet fra listen på Legg til/Fjern Programmer ? Er så utrolig irriternede å ha den der. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Add/Remove tool @ Google.com skal iallefall få det vekk fra Legg til/fjern-listen. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hva med å prøve å installere på nytt og så avinstallere? Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Den henger seg på slutten av installasjonen.. Har rebootet og testet opp til flere ganger. Men jeg skal prøve forslaget til det 1 svaret nå. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Takk skal du ha Snorre123! Da lærte jeg noe nytt i dag også Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Glad for å være til hjelp :smile: Lenke til kommentar
guom Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Bra, jeg hadde faktisk tenkt å laste ned hulk-demoen, men ser ikke ut til at dette lønner seg. Denne forum har dobbel effekt. merl1n Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Skal jeg love deg! Fy faen for ett sugent spill! Kan hende jeg er litt kravstor når det gjelder spill, men dette var ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå