askeladden2004 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hei, jeg har lest og lest flotte tråder her inne. Men spør likevel for jeg skjønner ikke så mye av dette. Sakser dette fra klistre innlegget: "DVD platene fra kameraet ditt kan, så fort de er finalisert i kameraet, settes i en DVD spiller tilkoblet TV. Mens mini-DV kamera og harddiskkamera må kobles til en TV med kabel for at du skal se dine opptak på TV'n, så er dette altså mye enklere på et DVD kamera. Har du lagret videoen i flere sekvenser, kan du også fort hoppe til en bestemt sekvens, og slipper å spole som du må gjøre med mini-DV. Har du et redigeringsprogram som forstår DVD formatet, vil du også spare tid ved overføring til datamaskinen, da det går raskere å kopiere filene fra en DVD til datamaskinen, enn å overføre i sanntid fra mini-DV. DVD er best egnet til de som vil ha en enkel måte å se råopptak på TV'n, og som ikke har planer om å redigere opptakene." Jeg har imidlertid problemer med å få overført innholdet fra DVD til PC. Dernest lurer jeg på vilket redigeringsprogram anbefaler dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå