Gå til innhold

Ny Canon 70-200mm - garantert vanntett!

Anbefalte innlegg

Uff, jeg ser for meg en rekke uheldige ulykker dersom jeg har en sånn kopp i nærheten av objektivene mine.

Det er fordelen med å ha Pentax, Nikon, Olympus etc. Canon-"objektivet" skiller seg klart ut i samlinga så man slipper ulykker når man er på fjelltur og tar fram appelsinen og termosen. :)

He he! Innbarka fanboys kan jo ta fram ein sånn med eit: "Dette er det einaste Canon-linser kan brukast til!" :evil:

Redigert: Den skulle vel vera perfekt til å servera linsesuppe i. :tease:

Endret av Asbjeurn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Redigert: Den skulle vel vera perfekt til å servera linsesuppe i.  :tease:

..Sånn objektivt sett? Men - er enig i at det er blendende innlysende. :)

Ahem.

..Men til innholdet: Skal man bruke kaffefilter, eller er en god kaffekvern*) tilstrekkelig? Bare sånn for å få gang i debatten om filter eller ikke. :)

*har åpenbart ikke fått morrakaffen enda* :fun:

*) Altså en "kaffe-blender".

Lenke til kommentar
He he! Innbarka fanboys kan jo ta fram ein sånn med eit: "Dette er det einaste Canon-linser kan brukast til!"   :evil:

Å kunne bruke den kommentaren i ny og ne er føler jeg er verd 350 kr :)

Redigert: Den skulle vel vera perfekt til å servera linsesuppe i.  :tease:

..Sånn objektivt sett? Men - er enig i at det er blendende innlysende. :)

Skal vi se, her fokuserer du på de riktige kommentarene og treffer blinkskudd! :p

..Men til innholdet: Skal man bruke kaffefilter, eller er en god kaffekvern*) tilstrekkelig? Bare sånn for å få gang i debatten om filter eller ikke. :)

Det er mange muligheter. For inspirasjon til god bruk av 70-200 sjekk Tråden for aktive kaffedrikkere.

Lenke til kommentar

Det er mange muligheter. For inspirasjon til god bruk av 70-200 sjekk Tråden for aktive kaffedrikkere.

Hmm - mente du var innbitt motstander av filtre i forbindelse med objektiver, jeg. ;)

Men - litt mer seriøst: Kan den også brukes til kalde drikker, eller må du da kjøpe den med IS?

Lenke til kommentar

Men - litt mer seriøst: Kan den også brukes til kalde drikker, eller må du da kjøpe den med IS?

IS kan vel vera greitt uansett. Vert mindre søl då.  :mellow:

Styggeste koppen jeg har sett. Hadde den enda vært helt svart... ;)

Du må no ta med i vurderinga at det er ein proffkopp. Der i garden går funksjon framfor utforming. 

Lenke til kommentar

Hahaha, at det er lov til å være så tørr, Trondster!

Ja, som Asbjeurn påpeker, så skjelver og søler du mindre, og så holder du hendene tørre. :)

Men - jeg behersker meg litt, da - jeg påpeker for eksempel ikke at for de som ikke tåler så mye kaffe for magens skyld, så finnes det en versjon med DO. :)

..Men til kaffebønner igjen - hvis koppen både har automatisk blender og filter, så kan man vel ta hele kaffebønner og brygge direkte i koppen?

Lenke til kommentar

Linken fungerer ikke lengre :(

..Det var heller ikke lenge første linken fungerte - det var timer før "forhåndsbestill her" ble til "utsolgt".

Får nesten supplere med en genial Jim Carrey-linje fra The Cable Guy*), i det den andre hovedpersonen nølte med å snakke med en attraktiv dame:

He who hesitates - masturbates.

*) Enkelte vil hevde at den linja også var det eneste spesielt morsomme i den filmen.

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Jeg missa først en omgang med 24-105-kopper på eBay, så kom jeg for seint til 70-200 fra Vistek, venta for lenge før jeg bestilte den fra Henry's i Canada, men trodde jeg klarte å få tak i den fra Henry's i USA - men siste eksemplar ble revet bort mens jeg henta kredittkortet! :no:

Må holde nøye oppsyn med andre steder hvor disse tingene kan poppe opp. Og være raskere på avtrekkeren denne gangen.

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar

Jeg missa først en omgang med 24-105-kopper på eBay, så kom jeg for seint til 70-200 fra Vistek, venta for lenge før jeg bestilte den fra Henry's i Canada, men trodde jeg klarte å få tak i den fra Henry's i USA - men siste eksemplar ble revet bort mens jeg henta kredittkortet! :no:

Hva skal du med Canon-greier, med en så fin somlekopp? :innocent:

Lenke til kommentar

Hva skal du med Canon-greier, med en så fin somlekopp? :innocent:

Du har hervet vunnet denne tråden. Gratulerer! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...