Spook Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 En helt unik Canon EF 70-200mm ble visstnok utviklet spesielt for OL i Canada. En usedvanlig egenskap ved denne er at den kan brukes helt uavhengig av hva slags kamerafatning du har. Jeg har forsøkt å få tak i ett eksemplar selv men det var ikke så helt enkelt. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 En helt unik Canon EF 70-200mm ble visstnok utviklet spesielt for OL i Canada. En usedvanlig egenskap ved denne er at den kan brukes helt uavhengig av hva slags kamerafatning du har. Jeg har forsøkt å få tak i ett eksemplar selv men det var ikke så helt enkelt. ahahahahahahaha. lurer på om den er kompatibel med kaffeavtalen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Fantastisk! Hvis jeg får tak i en så skal jeg jammen øke Canon-utstyret mitt med ett eksemplar. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har bedt Canon om et eksemplar til test, men har ennå ikke fått noe svar. PS! Det som er litt faen er at Akam har planlagt i ca halvannet år å gjøre noe lignende, men basert på Sonys CZ 24-70mm 2.8. Desverre har vi ikke hatt penger til å få laget dem ennå. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 ... En usedvanlig egenskap ved denne er at den kan brukes helt uavhengig av hva slags kamerafatning du har. Så denne vil etter utsagnet passe til bl.a. Nikon, Pentax, Sony, etc. etc.? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 ... En usedvanlig egenskap ved denne er at den kan brukes helt uavhengig av hva slags kamerafatning du har. Så denne vil etter utsagnet passe til bl.a. Nikon, Pentax, Sony, etc. etc.? den kan nok brukes som termokopp uansett hva slags drikke eller kamera du har ja. hihi Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Synd det nå kommer til og være flust med kopier av denne. Skulle gjerne hatt en orginal. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Etter å å ha lest responsen her, responsen ellers på nettet, og når jeg tenker på hvor gøy jeg selv hadde syntes det hadde vært å ha en - så tror jeg de kommer til å gå for høye "samlerpriser" på ebay. Hviis du kan finne noen som vil selge sin. Lenke til kommentar
Spook Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Kanskje er det håp snart? I hvert fall så ser det ut til at noen i Canada har kunnet kjøpe denne i en butikk så vi får se. Men på den annen side, det aller meste av "sjarmen" med denne forsvinner jo når den ikke lenger er "eksklusiv", så når det kommer til et stykke så er det vel egentlig ikke så interessant allikevel... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har dere ikke lagt inn bud enda? eBay Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Har dere ikke lagt inn bud enda? eBay Ventet til jeg kom hjem jeg. Buy now neste. Edit: Dvs; buy now 25$ Endret 8. mars 2010 av sn0dig Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Uff, jeg ser for meg en rekke uheldige ulykker dersom jeg har en sånn kopp i nærheten av objektivene mine. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Edit: Dvs; buy now 25$ Shit. Nå angrer jeg nesten på at jeg ikke er Canon-bruker lenger Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Uff, jeg ser for meg en rekke uheldige ulykker dersom jeg har en sånn kopp i nærheten av objektivene mine. Det er fordelen med å ha Pentax, Nikon, Olympus etc. Canon-"objektivet" skiller seg klart ut i samlinga så man slipper ulykker når man er på fjelltur og tar fram appelsinen og termosen. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Uff, jeg ser for meg en rekke uheldige ulykker dersom jeg har en sånn kopp i nærheten av objektivene mine. Det er fordelen med å ha Pentax, Nikon, Olympus etc. Canon-"objektivet" skiller seg klart ut i samlinga så man slipper ulykker når man er på fjelltur og tar fram appelsinen og termosen. Dessuten er jo Pentax værtett hvis en skulle være uheldig Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Whohoo! Og så har man bestilt!!! :D :new_woot: Edit: (Teite sidene funket ikke med å gå direkte til PayPal med FireFox. Kjørte heller IE, valgte Checkout, der inne valgte jeg PayPal som betalingsmåte - og så fikk jeg bestilt. ) Endret 11. mars 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Action shot: http://www.youtube.com/watch?v=vx0yU7fvScM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå