Gå til innhold

Flere laster ned Opera

Anbefalte innlegg

Som du sikkert vet, så bruker hjelpesystemet det. Steam bruker det. Det er en del av operativsystemet. Ser ikke hvorfor en nettlesermotor ikke skal være en del av ett operativsystem. Hvis du vil kan du fjerne nettleseren men motoren er nødvendig for flere vitale funksjoner i operativsystemet, og microsoft har latt andre programutviklere ta bruk det. Jeg ser ikke det suspekte, utgangspunktet så syns jeg hele greia med nettleser valg er helt høl i hodet. Mvh en som bruker Chrome.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd flere slike skall til IE, og de er fortsatt bare skall som bruker den eksisterende IE-motoren. De skiller seg fra IE i deler av brukergrensesnittet, men under er det fortsatt IE som kjører. Det blir litt som å legge et Ferrari-panser over en Lada. Under kjører du fortsatt Lada.

Lenke til kommentar

Jeg synes dere i Hardware.no burde skrive litt om hvordan nettleserbyttet fungerer i praksis.

F.eks. hva som skjer med den installerte Internet Explorer;

- beholdes den? Eller hva med de som ønsker IE og den alternative.

- skrotes den, men det blir liggende filer og kataloger igjen?

- skrotes den, men det blir ryddet ganske bra?

- skrotes den, og det blir omtrent "kjemisk rent" for IE?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det galt å inkludere en layoutmotor i ett operativsystem. Begynner å bli nok med klager her nå.

Nå synes jeg du lasser på med stråmenn. Jeg tror ingen har påstått dette. I allefall ikke jeg. Det som ble påpekt er at Maxthon m.fl. bare er IE i ny drakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...