Gå til innhold

Spørsmål angående Uncharted 2 - Online


Anbefalte innlegg

Jeg lastet nylig ned den siste pakken med karakterer / + to nye baner (maps) som lå ute på PSN som kom nå i slutten av februar.

Det går fint å laste den ned, og den blir innstallert. Men i spillet så får jeg ikke brukt de karakterene og spilt på de banene. Vet noen hvordan jeg løser dette problemet?

 

Takk for alle hjelpende svar

 

Sir-alex

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Send inn en beskjed til customer support og de kan gi tilbake pengene dine om du forklarer skikkelig. Jeg fikk tilbake pengene på triple-expansionen til Warhawk da jeg hadde amerikansk spill men kjøpte expansions i europeisk Playstation Store.

Lenke til kommentar

På uncharted 2 er faktisk UK en egen sone. Den smellen gikk jeg på, bestillte spillet fra norsk nettbutikk og fikk tydeligvis engelsk utgave. Kjøpte så multiplayer pakken, bare for å finne ut den ikke virka. Måtte så fikse psn konto for UK og kjøpe den på nytt.

Endret av Parasomnia
Lenke til kommentar

På uncharted 2 er faktisk UK en egen sone. Den smellen gikk jeg på, bestillte spillet fra norsk nettbutikk og fikk tydeligvis engelsk utgave. Kjøpte så multiplayer pakken, bare for å finne ut den ikke virka. Måtte så fikse psn konto for UK og kjøpe den på nytt.

Hvor ser du at spillet er fra UK sone?

Lenke til kommentar

Hvor ser du at spillet er fra UK sone?

 

På produktkoden som jeg tipper du finner åbåde på coveret og plata.

Veldig irriterende og ganske unødvendig å skille på EU og UK spør du meg.

 

Product codes for UK and the rest of EU are different.

UK version: BCES-00727

European version: BCES-00509

It seems that you must get DLC from the same country/zone.

Compatible product code is clearly indicated in description of U2 DLC of your PSN store.

Lenke til kommentar

Hvor ser du at spillet er fra UK sone?

 

På produktkoden som jeg tipper du finner åbåde på coveret og plata.

Veldig irriterende og ganske unødvendig å skille på EU og UK spør du meg.

 

Product codes for UK and the rest of EU are different.

UK version: BCES-00727

European version: BCES-00509

It seems that you must get DLC from the same country/zone.

Compatible product code is clearly indicated in description of U2 DLC of your PSN store.

Takk, skal sjekke dette når jeg kommer hjem. Vil det funke å kjøpe den med en konto som er UK, og spille det på en annen konto som er feks registert på Norge?

Lenke til kommentar

Takk, skal sjekke dette når jeg kommer hjem. Vil det funke å kjøpe den med en konto som er UK, og spille det på en annen konto som er feks registert på Norge?

 

Høyst sannsynlig så vil det fungere. Alt jeg har lastet ned ifra US-store har vært tilgjengelig på min norske konto.

 

(men siden min skråsikre uttalelse tidligere i tråden her var ukorrekt så er det vel ikke godt å si for dette spillet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...