sir-alex Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg lastet nylig ned den siste pakken med karakterer / + to nye baner (maps) som lå ute på PSN som kom nå i slutten av februar. Det går fint å laste den ned, og den blir innstallert. Men i spillet så får jeg ikke brukt de karakterene og spilt på de banene. Vet noen hvordan jeg løser dette problemet? Takk for alle hjelpende svar Sir-alex Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Da er jo det klassiske spørsmålet: Er din kopi av Uncharted 2 norsk eller kjøpt ifra statene. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Min kopi av Uncharted 2 er Norsk, min PS3 er Norsk. Men min PSN konto er Amerikansk (Oprettet den før PS3 kom til Norge) Har også en Norsk PSN konto, men brukte ikke den i øyeblikket jeg lastet ned. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Ja, da er jo problemet at du har norsk versjon av spillet og lastet ned tilleggspakken fra US store. Originalspill og tilleggspakke må bestandig være fra samme region. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Noen måte å løse dette problemet på? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kjøpe det på norsk store. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Send inn en beskjed til customer support og de kan gi tilbake pengene dine om du forklarer skikkelig. Jeg fikk tilbake pengene på triple-expansionen til Warhawk da jeg hadde amerikansk spill men kjøpte expansions i europeisk Playstation Store. Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Originalspill og tilleggspakke må bestandig være fra samme region. "Europa" er Norges region da, sant? Har kjøpt mesteparten av spillene mine fra England, så jeg håper jeg ikke støter borti samme problemet skulle jeg føle for å kjøpe noe fra PSN. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 "Europa" er Norges region da, sant? Har kjøpt mesteparten av spillene mine fra England, så jeg håper jeg ikke støter borti samme problemet skulle jeg føle for å kjøpe noe fra PSN. Ikke så lenge du bruker Norsk PSN konto. Lenke til kommentar
Parasomnia Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) På uncharted 2 er faktisk UK en egen sone. Den smellen gikk jeg på, bestillte spillet fra norsk nettbutikk og fikk tydeligvis engelsk utgave. Kjøpte så multiplayer pakken, bare for å finne ut den ikke virka. Måtte så fikse psn konto for UK og kjøpe den på nytt. Endret 6. mars 2010 av Parasomnia Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 På uncharted 2 er faktisk UK en egen sone. Den smellen gikk jeg på, bestillte spillet fra norsk nettbutikk og fikk tydeligvis engelsk utgave. Kjøpte så multiplayer pakken, bare for å finne ut den ikke virka. Måtte så fikse psn konto for UK og kjøpe den på nytt. Hvor ser du at spillet er fra UK sone? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hvor ser du at spillet er fra UK sone? På produktkoden som jeg tipper du finner åbåde på coveret og plata. Veldig irriterende og ganske unødvendig å skille på EU og UK spør du meg. Product codes for UK and the rest of EU are different.UK version: BCES-00727 European version: BCES-00509 It seems that you must get DLC from the same country/zone. Compatible product code is clearly indicated in description of U2 DLC of your PSN store. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hvor ser du at spillet er fra UK sone? På produktkoden som jeg tipper du finner åbåde på coveret og plata. Veldig irriterende og ganske unødvendig å skille på EU og UK spør du meg. Product codes for UK and the rest of EU are different.UK version: BCES-00727 European version: BCES-00509 It seems that you must get DLC from the same country/zone. Compatible product code is clearly indicated in description of U2 DLC of your PSN store. Takk, skal sjekke dette når jeg kommer hjem. Vil det funke å kjøpe den med en konto som er UK, og spille det på en annen konto som er feks registert på Norge? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Takk, skal sjekke dette når jeg kommer hjem. Vil det funke å kjøpe den med en konto som er UK, og spille det på en annen konto som er feks registert på Norge? Høyst sannsynlig så vil det fungere. Alt jeg har lastet ned ifra US-store har vært tilgjengelig på min norske konto. (men siden min skråsikre uttalelse tidligere i tråden her var ukorrekt så er det vel ikke godt å si for dette spillet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå