Gjest Anonym Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Jeg har fått mørkegrønn avføring, er dette normalt? Hva kan det skyldes? - har ikke melkeallergi (så vidt jeg vet, reagerer ikke sterkt på melkeprodukter, men prøver å holde meg unna melk) - jeg har ikke vondt i magen, og avføring er ikke løs - jeg har ikke spist noe som kan gi den fargen Endret 4. mars 2010 av Alastor Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hørtes veldig rart ut, spør du meg. Hvor lenge har du bæsjet grønt? Har du spist mye grønne grønnsaker, som spinat og lignende? Vet ikke om man får grønn bæsj av det, men høres litt logisk ut. Hvis problemet vedvarer så er det nok lurt å stikke innom mannen i hvit frakk Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Et par dager. Jeg har ikke spist noe grønn mat, så det er nok ikke det. Jeg har vært plaget med kvalme veldig lenge, men det ligger i halsen og ikke i magen. Spesielt etter at jeg har spist. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Har ikke mye å bidra med personlig, men ta gjerne en titt på Lommelegen. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Min lenke I følge denne har du spist så mye grønnsaker at du blør i tarmen. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Nå skrev trådstarter at det ikke er konsumert ting som kan gi den fargen. Regner med at vedkommende da tok stilling til det mest åpenbare, nemlig grønnsaker. Likevel vil det være lurt å oppsøke lege om det vedvarer. Takk, for øvrig, for en informativ plansje om bæsj. Saved. Endret 4. mars 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå