jamelia Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hei! Bare et kjapt spørsmål for å se om folk vet dette. Hvis ikke ringer jeg bare stedet jeg skal søke om jobb. Jeg har piercing i nesevingen. En liten kule, bare, ikke noen ring. Jobben jeg skal søke på er som kommunal hjemmehjelp. Må jeg da ta den ut? Og, kan jeg eventuelt bruke et slags piercingsmykke som er så godt som usynlig? (Det finnes noen i plast som man må veldig nært innpå for å se). Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er det hygieniske/praktiske årsaker du tenker på eller at klientene vil reagere på ansiktspynten din? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 I jobben som heimehjelp burde ein slik piercing gå greit med mindre din kommune har eigne reglar for dette. På sjukehus og liknande er det ikkje lov med piercing av hygeniske årsaker. I alle tilfeller så skal det holde å dekke til piercinga med tape. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Takk for svar! Det var vel helst dette med regler for det jeg lurte på. Ser ikke at det skal kunne være et hygenisk problem, med tanke på at man som hjemmehjelp helt har arbeidsoppgaver som enkel matlaging, husstell og slikt. Tenker jeg ringer og hører med dem for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå