Peterpan73no Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 fant denne gamle dreggen på ca 10 meters dyp og vil gjenre ha tilbakemelding på bildet av den. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg likte det Men synes det burde bli lagt mer fokus på den nederste delen av ankeret, ikke på den stanga. Hvordan tok du bildet? PS: Husk på å legge til "BK:" i emnetittelen Natrich Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Interesseant nok, men den tekniske kvaliteten er horribel. Hvorfor valgte du å kutte ankeret nede i høyre hjørne? Det kunne vært interessant å se hele. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Interesseant nok, men den tekniske kvaliteten er horribel. Hvorfor valgte du å kutte ankeret nede i høyre hjørne? Det kunne vært interessant å se hele. Er ikke enig i denne kritikken. Lyset nede på 10 meter er ikke så veldig bra. Spent på om du har fotografert med speilrefleks. Det er svært vanskelig å ta bilder under vann. Det ser ut som bildet er svært mye skarpet opp. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Lessis, det var ikke ment som "kritikk" - bare en konstatering av fakta. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Er ikke enig i denne kritikken. Lyset nede på 10 meter er ikke så veldig bra. Spent på om du har fotografert med speilrefleks. Det er svært vanskelig å ta bilder under vann. Det ser ut som bildet er svært mye skarpet opp. Skal ikke skryte på meg erfaring med undervannsfotografering, men det er mulig å gjøre det veldig bra har jeg sett. Så noen umulighet tror jeg ikke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå