Beritaron Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Tenker da hovedsaklig på norske utsalgssteder. Hele betegnelsen: Samsung NP-N220-JA03DE Og noen som har lest noe om hvordan det fungerer med Linux på denne? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Tenker da hovedsaklig på norske utsalgssteder. Hele betegnelsen: Samsung NP-N220-JA03DE Og noen som har lest noe om hvordan det fungerer med Linux på denne? Lurer på akkurat det samme. Nå er det jo gått litt tid, så kanskje noen vet? Må være norsk tastatur for min del. EDIT: Prøvde denne på Schiphol, og innså øyeblikkelig at jeg må ha denne. Tastaturet er nydelig! Hater tastaturet på de fleste minipcer da det er alt for lite for meg, men på dette tastaturet er det til og med padding mellom tastene! Endret 15. august 2010 av ze5400 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Elkjøp har en Sansung N220, men det er visst ikke samme model som tamarin snakker om. Flere modeller finnes jo hos Samsung Norge, men det er ikke lett å finne butikker som selger akkurat den modellen. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 15. august 2010 Forfatter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Var ikke viktig med akkurat den modellen, men tror ikke det var noen med norsk tastatur når jeg kikket rundt, og heller få som hadde denne i Norge (om noen). Nå bør det ikke være vanskelig å finne denne i Norge med norsk tastatur. Allikevel, har fått øynene litt opp for den Eee-tavle med tastatur-docking-muligheter. Kan fungere som både en bærbar og tavle. Endret 15. august 2010 av tamarin Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Elkjøp har en Sansung N220, men det er visst ikke samme model som tamarin snakker om. Flere modeller finnes jo hos Samsung Norge, men det er ikke lett å finne butikker som selger akkurat den modellen. Så den på Elkjøp. Dog er den rød, noe som er litt no-go i utgangspuktet. Om jeg ikke finner en sort en innen lønning ruller inn blir det nok den, likevel ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå