Howard Skrevet 4. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2010 Logitech har lansert to nye fjernkontroller i Harmony-serien – begge i den rimelige enden av skalaen. Les mer Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 17. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Etter å ha prøvd Harmony One så skjønner jeg ikke hvorfor folk er så glad i disse. Min ble raskt levert tilbake og pengene ble brukt til å kjøpe en Philips Pronto på Ebay. Det ble litt dyrere, men nå har jeg full kontroll. Endret 17. mars 2010 av SjitHue Lenke til kommentar
magnushegge Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg har hatt min Harmony One et års tid, og er strålende fornøyd med den. Hva var det du var misfornøyd med? Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Kan noen forklare meg hvordan denne fjernkontrollen virker? Slik jeg forstår det så virker den ved å kommunisere med radiobølger, men hvordan får man de ulike hjemmekinoenhetene (dvdspiller, receiver, tv, GET-boks, osv) til å motta radiosignaler? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 De kommuniserer med ir (lys), akkurat som andre fjernkontroller. Jeg har nå hatt 600 en tid, og må si meg fornøyd. Har et vanskelig Panasonic TV, GET HDpvr, Cambridge Audio reciever og Chiftech mediacenter med både iMedian HD og MediaPortal. Ikke verdens vanligste oppsett, men alt funker. Eneste som virkelig ikke er bra er programvaren for å programere fjernkontrollen, men det er felles om man betaler 599,- eller flere tusen kroner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg