Nerowulf Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Lurte på om det finnes et trådløst nettverks adapter som man kan ha utenfor PC. Problemet mitt er at min stasjonære er for langt unna til å legge kabel, og signalene er for dårlige til å nå helt frem. På bildet under, så lurer jeg på om den greia i midten fins. Evt. hvor får jeg kjøpt dette.? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det er vel ikkje verre enn ein sterk USB mottaker med lang USB ledning?.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Hadde det ikke vært letter å flytt routeren litt nærmere? Eller er det masse som er koblet i fysisk den? Regner med du har en trådløs kort i den stasjonære. Så å kjøpe lang USB kabel og en USB trådløs mottaker vil koste deg mer enn en lenger kabel til routeren sånn at den er nærmere. Endret 4. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Hadde det ikke vært letter å flytt routeren litt nærmere? Eller er det masse som er koblet i fysisk den? Den er koblet til veggen, så det er uaktuelt. Det med USB-greiene kan kanksje funke. Virker litt sketsji da men Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Selvfølgelig er den koblet i veggen....vanskelig å få den til fungerer hvis ikke....fatter ikke problemet. Bare kjøp lenger kabel til den. Er routeren innebygget i veggen eller noe sånn sprøtt? Er det det du sier? Endret 4. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Det er en AltiBox. Så Routeren er skruddfast til veggen. Dessuten så bor jeg i en leilighet/hybel, så å modifisere huset på noe måte er også uaktuelt (ala borre og skru og greier). Endret 4. mars 2010 av Nerowulf Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Homeplug er en grei løsning. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Dersom du skaffer et Accesspunkt som du setter opp som client vil dette være som et slags trådløst nettverkskort for flere pcer. Bruker selv planet wap-4060pe og den løsningen fungerer knall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå