Gå til innhold

Kranglete ekstern harddisk

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har lastet ned Prison Break i Bluray-format, og det har gått knirkefritt så langt. Jeg bruker Windows XP på min gamle maskin siden nettet er raskest der kontra den nye bærbare.

Sesong 1, 2 og 3 gikk helt gjennom, og førstnevnte er like stor som sesong 4 (den jeg har problemer med, altså 61,1 GB. Den eksterne harddisken er en standard Western Digital My Book 1TB. Filtypen er legitim og det har ikke noe med det å gjøre.

Jeg har frigjort faktisk 100 GB på den nå nå, men fortsatt er det samme negative respons: "Ikke nok plass. Frigjør data". Noen som vet hvorfor det? Usannsynlig irriterende!!

EDIT: Det går sågar ikke an å overføre selv en episode av gangen, samme beskjed forekommer.. Noe som ikke stemmer her!

Endret av Hardcore100%
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig, ser ut til å fungere nå. Antakeligvis registrerte den ikke frigjøringen på så tidlig stadie, men det er rart uansett. Menmen, da bryr jeg meg i grunn ikke om hva som var problemet så lenge det er i orden ;)

EDIT: Dvs de på 2,58 GB. Jeg kan kjøre mange av de samtidig, men dobbeltepisodene - da får jeg samme beskjed! Hehe, velvel..

Endret av Hardcore100%
Lenke til kommentar

du må ha ntfs-filsystem på den eksterne disken din, hvis du vil kopiere filer over en viss størrelse til den.

Det rare er jo at jeg som sagt kopierte over første sesongen. Men der er det ikke dobbeltepisoder, forsåvidt.. Så det er enkeltfilene det er snakk om, altså!

Lenke til kommentar

Google "Convert FAT32 to NTFS" så skal du finne en pen guide med en like pen kommando som kan gjøre jobben for deg i Windows :p

Mye hjelp å få i dag gutter, takk for det :) Var en enkel operasjon det der ja. Turte riktignok ikke å kjøre den på WD-harddisken siden jeg ikke har backup, så får vel bestille en ny harddisk! Men nå vet jeg i det minste hva jeg må gjøre. Herlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...